Hallo allemaal,
Ik heb nog heel wat te gaan Alleen ik heb echt moeite met slapen. Ik ben constant aan het draaien en draaien en woelen en er is geen enkel positie waar ik me goed bij voel (nu al :o )
k heb bijde zijkanten geprobeerd, op de rug, op mn buik. Niks helpt. Alleen is het zo dat ik eerst 4 uur wakker lig omdat ik niet in slaap kan komen. En komt er eindelijk slaap dan ben ik 10 minute later wakker door mijn houding…
Is dit normaal?
& wat zijn jullie geheimen om de komende 25 weken door te komen
:hug: :hug: :hug:
misschien een lading kussens???
Heb het de eerste tijd ook gehad. Erg vervelend!
Heb sinds 20 weken ofzo een voedingskussen, en dat ligt echt super. Slaap nu al weken (op een enkele uitzondering na…) prima!
Een voedingskussen ligt wel lekker in bed. Die kan je tussen je knieen doen en een beetje onder je buik proppen. Dat ligt wat ‘stabieler’ waardoor je meestal wat minder gaat woelen.
De eerste weken (maand) heb ik dat ook gehad…maar het gaat over hoor!
Ik heb vanaf het moment dat ik zwanger was maar zelden lekker geslapen. Eerst was ik te misselijk, toen begon het draaien en woelen en daarna deden mijn schouders, heupen en knieën zeer. Ik had dan ook al heel vroeg een enorme buik. Dus misschien dat het ook wel daar aan lag. Ik baalde er in ieder geval wel van want ik was altijd een makkelijke slaper. Ik heb met kussens in bed geslapen en heb me een paar keer laten masseren.
Nu dat mijn zoon er is slaap ik trouwens weer veel beter. Als ik 6 uur achter elkaar kan slapen ben ik meer uitgerust dan die 8 uur of meer in de zwangerschap :mrgreen:
Liefs Moirah
Haai allemaal!
Bedankt voor de reacties Ik denk dat ik over een paar weken ook maar zo een voedingskussen aanschaf
en zo te zien is het heel verschillend
groetjes!!
voedingkussen hielp hier prima!
Ik was ook één met mijn voedingskussen :lol:! Daardoor kon ik nog redelijk goed slapen! Ik had wel zo’n extra lange!
Hier ook een goed voedingskussen aangeschaft. Lag heerlijk en binnenkort komt die ook weer van zolder hier. Tot nu toe gaat het prima met slapen gelukkig.
Succes met in slaap komen en blijven! :thumbup: