slapen van kinderwagen naar ledikantje

om mijzelf te sparen en niet tienduizend keer naar boven te moeten voor onze zoon is hij beneden in de kindewagenbak beland.

Hij heeft in zijn korte leventje alleen maar onrust gekend, er is koemelkallergie uitgekomen, hij bleef onrustig en bleek dat hij een dubbele ooronsteking had, dus ik was al die tijd blij dat ik hem nog niet in zijn bed heb laten oefenen.

Nu heeft hij weer een kuur vanwege een beginnende keelontsteking, maar hij is nu ook echt stuk rustiger.

Dus… wilde ik eens dat hij in zijn eigen ledikantje gaat slapen, omdat hij ook bijna uit de kinderwagenbak groeit.

Nu doe ikzelf altijd 10/15 minuten oefenen in zijn eigen bed, maar vaak slaapt hij dan niet en begint hij hard te huilen en dan neem ik hem weer mee om hem in de bak te leggen. En dan slaapt hij vrijwel direct.

dus, heeft iemand nog tips? laten huilen doe ik niet, dus dat is geen optie :oops:

en als je de bak in zijn ledikantje zet?

Misschien in het begin met de kinderwagen bak in het ledikantje, en dan langzaam zo overstappen ??

Je zou de kinderwagenbak in het ledikantje kunnen zetten zodat hij aan de nieuwe ruimte went. Als dat goed gaat kun je de dekentjes uit de bak in het ledikantje kunnen doen. Voor de geur. En de laatste stap is gewoon in het ledikant.

Ook zou je alvast een knuffeltje in de bak kunen leggen en die straks weer mee in het ledikant.

Succes!

dat is drie keer de bak in het ledikantje :mrgreen:

Probeer het eens zou ik zeggen :wink:

We hebben allemaal hetzelfde idee :smiley: Grappig

Dat probleem hebben wij ook gehad. Pffff… Dat was een vermoeiende periode. In het ledikantje wilde hij niet slapen en in de wagenbak lukte op een gegeven moment ook niet meer. Het heeft geloof ik een aantal weken geduurd voordat het slapen in het ledikantje goed ging. Iedere keer weer proberen en doorzetten.

:hug: :hug:

dan gaan we op zondag maar beginnen, want dat wordt veel slepen met de bak.

Overigens slaapt hij snachts wel in zijn ledikantje, dan leggen wij hem over, en hij wordt daar dan ook wakker in, en dan slaapt hij weer in in de kinderwagenbak snachts, omdat ik moe tkolven en dan leg ik em weer over.

we gaan het eens proberen!

yeps mijn oudste had dat ook, en ook bij hem was de oplossing wagenbak in zijn ledikant. Na een paar dagen was hij aan zijn kamertje enz gewend en kon ik hem gewoon in zijn ledikant leggen.