slapen, regelen? wat is dit? help...?

gatver, ik heb zo een rotnacht gehad…

ben al erg moe, gezien Esmay ineens sinds 3 weken heeft besloten niet meer door te slapen, maar dit slaat alles…

gisteravond om 17u drinken (ok, maar 1 borst)

18 u drinken

21u drinken

23u drinken

3u drinken

6 u drinken

8 u drinken

:roll:

ik ben in staat naar de winkel te rennen voor een pak kunstvoeding, zou dat de oplossing zijn?

of kan het regelen zijn met bijna 5 mnd?

Voorheen was het tussen 16 en 18 u drinken, naar bed, rond 23 maak ik haar wakker voor een voeding, slapen tot een uur of 6 a 7, dit is een week of 3 geleden veranderd naar wakker om 4 uur (tussen 3 en half 5 zeg maar) en weer rond half 8/half 9.

KV werkt niet, been there, done that 8)

gewoon blijven volhouden…en hopen dat ze in dat opzicht niet op haar grote nicht lijkt :wink:

:-*

kv is denk ik niet de oplossing…

Ben je al ongesteld geworden? Misschien dat dat eraan zit te komen??

Of inderdaad gewoon weer even regelen, misschien is ze over een week weer terug op 5 voedingen ofzo…

Of een sprongetje dat ze ineens beter kan rollen ofzo van de week… Merk aan Junia dat ze dan ook weer wat vaker komt voor voeding en ineens kan ze dan weer wat…

Kouder buiten en dus ook binnen (boven kouder) en met de melk wordt ze weer warmer…

Succes… Ik weet hoe het is als er dan nog 1’tje rondloopt en je volgens mij mag je zo weer gaan werken… Baby’s voelen dat ook aan hoor dat je daar weer mee bezig bent… Onrust bij de moeder, onrust bij de baby…

grts patricia

Volgende week maandag eerste dag ja…

ongesteld ben ik geworden bij precies 4 mnd, dus dat komt er met een klein weekje weer aan (als het weer net zo regelmatig is).

Ik merk wel dat er zat melk komt, misschien wat minder vet? (of is dat weer zo iets wat niet kan?)

thx GL word ik blij van zo’n opmerking :mrgreen:

KV, rijstebloem en dat soort zaken werken niet. Echt niet. Dus daar hoef je geen illusies bij te hebben. :oops:

Kan regelen zijn maar volgens mij noemde iemand hierboven ook het ‘sprongetje’ en dat was bij Arielle ook altijd heel duidelijk het geval. duurde 2 of 3 weken en ploep ze kon weer wat erbij!

Is ze ook overdag hangeriger enzo?

Overdag gaat heel goed, drinkt ze een keer of 3, slaapt wel heeeel weinig. alleen hazeslaapjes, soms 10 minuutjes en in bed hoef ik ze dan niet te leggen (terwijl mijn oudste een echte slaapster was en is).

We zitten wel volgens de sprongenwekker net een week of 2 dacht ik na een sprong, maar ik wist niet dat dat zo lang kon standhouden?

misschien is dit dan indd wel een sprong? of de nasleep ervan.