slapen overdag

hoi



ik heb gelezen dat nutrix in borstvoeding niet goed oplost mischien was dat de rede waarom ze toen eeerder kwam ?



Maar ik snap dat het behoorlijk vermoeiend voor je is hoor :hug:



Maar vindt het heel knap dat je zo goed doorzet kwa bv :thumbup:

ik heb geen nutrix gebruikt, heb biobim gebruikt die lost wel goe dop en is ook voor gebruik bij bv.

Cynthia wrote:
sinds we bakerzakken hebben heel veel!

Wow Cynthia, wat slaapt jouw dochter lekker veel! Wat zijn dat voor bakerzakken? Mijn dochter wordt overdag na een lange ochtendslaap van ongev. drie uur de rest v.d. dag en avond steeds heel snel wakker. Misschien is zo'n bakerzak iets voor haar? Ze heeft volgens mij wel slaaptekort want ze heeft van die paarsige randen om haar oogjes! ( Ze is elf wkn oud)

Hoi,



Mijn dochter komt ook standaard eens per nacht (rond 3 of 4 uur meestal). Ze is ruim 5 maanden.



Ook ik heb geprobeerd om haar wakker te maken rond een uur of 10 om dan nog eens te voeden zodat ze door zou slapen 's nachts (ze slaapt nu van 19 tot 3/4 en dan van 3/4 tot 6). No go. Dan komt ze 's nachts nog twee keer. Ik heb me er maar bij neergelegd.



Haar schema is ongeveer (ik voed wel op verzoek):



3 a 4 uur

6 uur

10 uur

3 a 4 uur

7 uur



(en tussen 10 uur 's ochtends en 3 a 4 uur 's middags krijg je er echt niks in).



Qua slapen overdag weet ik het zelf niet zo goed. Als ze 3 uur slaapt overdag is het veel. Ze slaapt in ieder geval 's ochtends 3/4 uur tot anderhalf uur (vanaf de voeding rond 10 uur). 's middags soms helemaal niet, soms een uurtje.



Eens in de zoveel tijd slaapt ze een hele dag niet of een dag lang heel veel (en dat is dan meer dan 3 uur). Als ze na anderhalf uur weer naar bed wil, is ze echt ziek.



Ik moet zeggen dat ik me daar soms weleens zorgen over maak, maar ze is gewoon vrolijk en wordt ook niet chagerijnig van ruim 4 uur op zijn. Over het algemeen moet ik haar overhalen om te gaan slapen, want van haar hoeft het allemaal niet.

Behalve 's avonds dan, ze wil echt om 19 uur naar bed anders is ze chagerijnig.



Liesbeth

@esthelz wrote:

Wow Cynthia, wat slaapt jouw dochter lekker veel! Wat zijn dat voor bakerzakken? Mijn dochter wordt overdag na een lange ochtendslaap van ongev. drie uur de rest v.d. dag en avond steeds heel snel wakker. Misschien is zo’n bakerzak iets voor haar? Ze heeft volgens mij wel slaaptekort want ze heeft van die paarsige randen om haar oogjes! ( Ze is elf wkn oud)




We hebben ze besteld op www punt bakerzak punt nl. Het is echt een uitkomst geweest. Ze is nu ruim 5 maanden, maar slaapt best nog veel. Ik begreep later pas hoe moe ze al die tijd moet zijn geweest…

(Het advies voor die bakerzakken hebben we overigens van Jacqueline gekregen! :wink:



Juul slaapt tegenwoordig 's nachts door, lekker hoor… :mrgreen: