Slapen met popje

Jazz slaapt op zijn buik en sinds een paar dagen het ik gemerkt dat als ik hem een popje geef zo’n popje van difrax? dat hij goed slaapt hij wil iets in zijn handje hebben, MAAR omdat dus al op zijn buik slaapt komt dat popje tegen zijn neusje aan… En daar ben ik niet echt gerust op… Als hij slaapt trek ik wel het popje bij hem vandaan, of moet ik hem helemaal niks geven? :think:

Welnee, niet druk om maken hoor, het is een sowieso een klein popje en Jazz is heus sterk genoeg om hem zelf weg te trekken als zijn ademhaling in gevaar komt :-*

Al zijn de meningen wél erg verdeeld over het buikslapen op deze leeftijd ivm wiegedood maar daar ben je van op de hoogte?

Mijn jongste slaapt ook al zo lang ik weet met zo’n soort popje. Hier is het een doekje met olifantsnuit.

Toen ze 6 maanden was, lag ze in t ziekenhuis met t rotavirus, werd ik elke nacht door de nachtzuster gewekt dat ze met dat ding over dr gezicht lag :lol: :roll:

Nu nog ligt ze met vriend, zo heet ie in dr gezicht te slapen… :inlove:

edit: tis ook een echte buikslaper… :roll:

Toen ze dr hoofdje goed omhoog kon doen, ‘mocht’ het van me.

Ja ik weet het Mel, maar anders slaapt hij echt niet! Al vanaf 1 week sliep hij op zijn buikkie… En dan slaapt hij rustig… Heb wel een speciaal matras met honginggraad zodat hij kan ademen als hij met zijn neusje er in komt… Maar dat doet hij eigenlijk niet, hij is heel sterk in zijn nek zo sterk dat cb zich verbaaste… ( al zijn die mutsen daar dat al snel ) Maar vond wel beetje eng met het popje en mijn man al helemaal… Alleen hij wil graag iets in zijn handje hebben… Voorheen trok hij steeds zijn speentje uit zijn mondje…

Gek eigenlijk dat die kleintje wat in hun gezichtje willen he… Mijn neefje van nu 8 legde altijd het popje op zijn gezicht… Mss lekker warm? Mss geborgenheid?!?

Thanks voor de antwoorden :-*

Nee, ik wilde niet betweterig doen hoor, vroeg me eerlijk alleen maar af hoe en wat snappie?

Maar dat kleintjes wat in het gezicht willen he, de dochter van mijn vriendin is net een papagaai, die slaapt met een hydrofielluier over haar gezicht en mijn dochter begraaft zich in haar knuffelkonijnen…oortje in haar handje en konijn tegen het gezicht en de duim er in :inlove:

Anna Sofie sliep enkel met een luier over haar gezicht.

Best eng, maar het ging altijd goed…

En anders sliep ze niet :wall:

Nee weet dat je dat niet zo bedoelde… Maar misschien wist ik het wel helemaal niet… Dus je kan het maar beter uitspreken

Jaaaa hoor met een hydrofiele luier? Gek he… Hoe komen ze daar toch op… Maar mss is het wel een vorm van geborgenheid of zo iets… Hij slaapt nu al 2 nachten rustig en dat met popje… Nachten daarvoor erg druk en veel huilen…

Tjeee jou meisje is ook alweer 10 maanden wat gaat het snel!!! Gaat alles goed?

Jaaa alles gaat goed!

Ze zegt nu mama en papa en loopt aan het handje mee :inlove:

Klap es in je handjes is ze ook al aardig bedreven mee, vooral het stukje: zooo varen de scheepjes voorbij :inlove:

En ze is een boef, de laatjes van het dressoir zijn errug interessant :mrgreen:

Bij jou ook alles goed? Wat gaat het snel allemaal he?

Edit: Lydia wou me quoten geloof ik maar ging niet helemaal goed? :mrgreen:

Ja het gaat VEELS te snel! Niet normaal meer… Zo ben je 3,5 jaar bezig en zie je het soms neit meer zitten en zo ligt hij te kraaien in zijnn box en is hij 4 maanden… Geniet ook volop van ieder minuut…

Zo dan jouw kleine meisje gaat hard! Nu al aan hand mee lopen… Die heeft de wereld ondekt! Wat heerlijk he… Ook zo leuk dat je nu een dochter hebt… Hoe vinden de boys haar?

Soms lijkt het ook net alsof Jazz mamamama zegt :wink: