Slapen jullie zieke kindjes ook zoveel?

Noëlle is nu 2 dagen ziek. Ze heeft gisteren overgegeven, dunne ontlasting, verkouden en nu 2 dagen verhoging… Kortom hetgeen wat heerst op het moment… Gisteravond heb ik dr om 19.00 op bed gelegd en sliep ze tot 9.15. Om 11.00 heb ik dr weer op bed gelegd en nu slaapt ze nog steeds. Gisteren sliep ze ook al zoveel… Toen is ze 'smiddags ook nog 2.5 uur naar bed gegaan. Dit is toch wel normaal?

ja hoor. volgens mij slaapt veruit de meerderheid van zieke kindjes een gat in de dag, en daarna ook een gat in de nacht.

of ze zijn snachts helemaal weer beter en uitgeslapen :wink:



nee slapen doet groeien , maar slapen maakt ook weer beter .



als ze hier ziek zijn slaap ik lekker met ze mee even zelf ook bijtanken :thumbup:

Ze slaapt nog steeds. ben al een paar keer wezen kijken maar ze ligt echt nog heel diep in slaap. Doet dr vast goed, maar denk toch ff checken… :slight_smile:

Idem mijn dochter is afgelopen week doodziek geweest. Slaapt normaal 3 kwartier tot 1 uur op een dag en slaapt de afgelopen dagen 2x per dag uren!



Ze slaapt nu nog en ligt er va 09.30 in.

yep, hier ook ella is niet lekker en zit onder de pukkeltjes, ze is vanmorgen om tien uur naar bed gegaan en werd pas om twee uur wakker. en nu weer vanaf half zeven in bed zonder commentaar.

@nathaliehvdominique wrote:

of ze zijn snachts helemaal weer beter en uitgeslapen :wink:



nee slapen doet groeien , maar slapen maakt ook weer beter .



als ze hier ziek zijn slaap ik lekker met ze mee even zelf ook bijtanken :thumbup:




haha hier kan ik ook over meepraten :? floris was 2 dagen goed ziek en heeft alleen gisteren 6 uur geslapen overdag .met als gevolg dat hij van 23.00 tm 02.00 klaarwakker was :roll:



hoezo mama is een zombie 8)