Slapen in ons bed...

@Debbie & Lana wrote:

Huilt hij altijd? Ook als hij in de wipper zit als je die hebt, of als hij in de box ligt?



Waarom probeer je niet eens een osteopaat? Kan geen kwaad? Bij L.R. hielp het goed, maar ik ken ook iemand waarbij het dus helemaal niet hielp. Maar goed, je hebt het dan in ieder geval geprobeerd.



En heb je iemand die kan oppassen, al is het maar een half uurtje?



:hug:




Nee hij huilt alleen als hij geen aandacht meer krijgt of ik hem in bed leg, hij wil gewoon de hele dag bij me zijn, en zodra ik hem in de box leg of op zn speelkleed dan gaat hij huilen, soms gaat hij op het kleed heel even spelen en dan heeft hij het weer gehad en gaat tie weer huilen, zolang ik hem vast heb en op schoot of met hem aan het spelen ben is het goed, maar hij wil niet neergelegt worden of slapen, hij slaapt overdag alleen in mn armen, en dan leg ik hem zachtjes neer en slaapt hij soms een tijdje.

Hij vecht tegen zijn slaap, als ik hem vast heb dan zie ik dat hij heel moe is, wrijven in de ogen gapen, jengelen, maar als ik hem dan in zijn bed leg of in de box dan is het drama en houd hij niet meer op met huilen…



Hij is al in therapie geweest bij een goede osteopaat in maastricht, hij moest 3 keer komen voor een sessie…alles zat super vast, waarschijnlijk door de spoedkeizersnede en de kracht waarmee ze hem met spoed eruit hebben getrokken, hij had daarna een apgar score van 3 :frowning:

Na 3 sessies was alles los dus ik denk niet dat het nog zin heeft om te gaan, maar kan het natuurlijk altijd nog eens proberen.



Ik breng hem inderdaad wel eens naar mn ouders en dan gaan we lekker naar de bios, even lekker rust

@Lune wrote:

En heb je een fijne draagdoek?

Als hij daar in zou slapen zou dat voor zijn rust wel fijn zijn he. En voor de jouwe ook. Zeker als je hem op de rug kunt knopen dan kan je gewoon dingetjes in het huishouden doen met een tevreden kindje op de rug.



Sterkte hoor!




Ik heb geen draagdoek, zal idd misschien wel een idee zijn, alleen is hij best groot en zwaar om te dragen…ik denk niet dat ik dat lang vol ga houden omdat ik al weinig kan hebben op mn schouders en rug.



We denken dat het misschien door de bevalling komt, ik weet niet hoeveel een baby ervan mee krijgt, maar misschien is hij daarom zo angstig geworden en heeft hij nu last van verlatingsangst.

Hij word ook nooit normaal wakker als hij geslapen heeft, het ene moment slaapt hij heel diep, dan gaan zn ogen binnen een seconde wijd open, kijkt hij heel verschrikt in het rond en begint hij meteen helemaal in paniek keihard te huilen, zodra ik hem dan oppak moet ik hem echt tegen me aanhouden en hem sussen en dan pas word hij weer snikkend rustig…



Als ik hem vast hem dan houd hij me altijd heel stevig vast aan mn mouw of de rand van mn trui…zodat ik hem niet weg kan leggen, ook houd hij altijd heel knijpend mn hand vast tijdens het flesje drinken.



Hij schrikt ook van alles…als we zachtjes hoesten of niezen dan schrikt hij meteen heel erg.



Voor mensen die het bevallingsverhaal nog niet gelezen hebben en dit graag willen:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=89113&highlight=

Dat klinkt als een heel open, gevoelig kindje. Niet gek dat hij graag bij mama is dus.



Ik zou je zeker aanraden eens een draagdoek van iemand te lenen als dat kan, of ergens uitproberen. Het gewicht wordt zo goed verdeelt dat het dragen niet zwaar is als je een goede doek hebt.

Op Kiind.nl staan verschillende artikelen (waarom je zou dragen, ‘grotere’ kinderen dragen (niet dat de jouwe daar al onder valt), welke draagdoeken er zijn).

ik weet het het klinkt heel zweverig…



heb je al geprobeert het bedje in de kamer op een andere plek neer te zetten?? iets met aardstralen of energiebanen in het huis…verdiep je ook 's in feng shui (of zoiets…)



heb er veel over gehoord en schijnt te werken! misschien de moeite waard… :-*