Slapen in geluid

Ik heb de beeb dan nog niet mijn handen, maar ik zit met het volgende. We zijn druk bezig met de verbouwing van ons huis. Onze slaapkamer grenst aan de woonkamer. Er zit nog geen deur in en ook nog geen glas aan de bovenkant van de muur. Ook het plafond zit er nog niet in.



De kleine komt dalijk bij ons op de slaapkamer te slapen. Ik zit alleen met 1 probleem. Omdat alles nog “open” is, is er altijd geluid vanuit de woonkamer in de slaapkamer te horen.



Is dit iets waar de kleine aan zal kunnen wennen? Want om Lana stil te houden is geen optie.

die kleine weet straks niet beter meid , dus maak je er niet druk om :thumbup:



(in de buik is het waarschijnlijk laawaieriger :mrgreen: )



hier jensde ik gewoon de stofzuiger om haar heen hoor als ze lag te slapen hahaha

Thanks! Ja ik zie overal spoken op dit moment :wall: en maak me overal druk om :wall:



Zal je zien, gaat de kleine dalijk naar z’n eigen kamertje kan ie niet slapen omdat het te rustig is :lol:

Jayden en Kaylee sliepen ook overal doorheen. Nou ja Kaylee als ze een keer sliep dan :wink: :lol:



Maar moet zeggen dat dat niet zo gebleven is hoor… Kaylee slaapt nog vaak door dingen heen, maar Jayden wordt sinds hij een maand of 4-5 is vrij snel wakker. Ik kan bv ook niet meer douchen zonder dat hij wakker wordt (de badkamer ligt tegenover zijn kamer).



Maar zeker in het begin zal hij er waarschijnlijk geen last van hebben hoor meis :hug: :-*

Wij hebben hierboven schuifdeuren dus die dempen ook bijna geen geluid…+ een blaffende hond…+ een dochter die luid praat… (komt door mij… ze is gewend om wat harder te praten… ik ben doof aan 1 oor)

Het is hier in huis echt nooit stil… Ruben valt in slaap van de stofzuiger…van een lopende kraan… noem maar op… alleen van de magnetron wordt ie wakker… (eten)… :mrgreen:



Rebecca is nu 20 en die slaapt nog steeds overal doorheen… behalve als haar mobiel afgaat… :think:

Geen paniek hoor, ik had hier ook schrik van!

Noortje schrikt alleen van een heel plots hard geluid, ze slaapt gewoon door de radio, door de stofzuiger en door pratende mensen :thumbup:

Joh, de eerste maanden slapen ze overal doorheen. Het is nl. in jouw buik een enorme herrie!



Waar ik eerder op zou letten: je zegt dat er nog steeds verbouwt wordt en dat alles nog open is…? Dan lijkt mij dat er wel erg veel stof etc. in de lucht zal zijn? Mischien wel handig om de wieg af te schermen met een extra scherm en klamboe :think: ?

Joh, hier stond de kraamhulp gewoon in de slaapkamer met de stofzuiger en Nina (en Ryan toendertijd ook) sliep gewoon overal doorheen :-*

Sam was 2 weken oud toen de buren hier gingen verbouwen. Ik vreesde met grote vrezen. :roll: :doh: ( wij delen samen een stolpboerderij, dus gehorig is tijdens een verbouwing een understatement.)



Maar nergens voor nodig! Jekkeren, dak slopen, muren breken; Sam sliep werkelijk overal doorheen!!!

Ik was bekaf, dat wel want mijn middagdut daar kon ik wel naar fluiten :mrgreen:

3 maand na de geboorte van Teun zijn we begonnen met de bouw van een stal, nog geen 15 meter van zijn kamertje af. Buldozers, kranen, betonstorten, alles is er aan te pas geweest. Maar Teun sliep overal doorheen.

Zijn kamertje grenst ook aan de woonkamer, dus sowieso hoort hij ons. In het begin was ik hier wat voorzichtiger in, maar tegenwoordig stofzuig ik en doe mijn ding terwijl hij slaapt. Hij heeft er geen last van. Wel beseft hij dat ik dichtbij ben en hij huilt dan ook niet, maar roept iets van "ama"als hij uit bed wil. heel schattig.

Een groot voordeel van deze situatie is, dat als je eens een keer iets vergeet uit de kamer en dit wil pakken, je ondertussen gewoon door kunt kletsen. Hierdoor snapt ie vrij snel dat je weer terugkomt en daar heb je vanaf een maand of vier vijf erg plezier van.

Succes met de verbouwing!

Het andere uiterste is ws meer lastig op den duur :wink:

Onze zoon slaapt het liefste met geluid, hoe meer hoe liever etc. Dus als hij in de middag niet kan slapen kan ik maar het beste gaan stofzuigen op zijn kamertje. :angel:



Zal vast goedkomen met jullie nieuwe spruit! :thumbup: