slapen die kinderen van jullie wel???

Ik erger me elke avond suf tot een uur of halftien. Ze gaat gewoon niet slapen. En ik ben echt wel consequent hoor, maar het is licht, warm, ze zit gewoon in een ander ritme. Maar ik vind er niks aan…

hier hetzelfde verhaal

hij komt dan weer naar beneden van ik kan niet slapen

maar dat doet hij maar 1 keer

daarna hoor ik hem boven wel lezen

maar goed, is even niet anders

gaat wel op het moment… er is wel wat geloop en gelees op sommige avonden… maar goed kids hebben hier ook wat spanning…

snachts krijg ik ook nog wel eens even visite tussendoor. hoi mam ik kom hier slapen… oke ga maar liggen

@Judith1 wrote:

gaat wel op het moment… er is wel wat geloop en gelees op sommige avonden… maar goed kids hebben hier ook wat spanning…

snachts krijg ik ook nog wel eens even visite tussendoor. hoi mam ik kom hier slapen… oke ga maar liggen

vind ik wel wat anders hoor :wink:

Dat mag dan toch.

Dit monstertje is gewoon een eh monstertje.

Sinds het weer langer licht is, is het hier bijna elke avond feest. Alledrie. Nou ligt mijn jongste (bijna 2) alleen maar wat te brabbelen, soms wel tot tien uur, mijn oudste 2 jongens (slapen bij elkaar op de kamer) komen om de haverklap beneden om ergens over te klagen (ik moet de deur dichtdoen want ze horen de tv, de een praat en de ander wil slapen, of ze moeten nog even iets zeggen).

Ik kan ze gewoon niet dwingen om te slapen, dus ze zoeken het maar uit, als ze maar niet meer uit hun kamer komen en geen lawaai maken (maar ja, als de ene boos is omdat de ander lawaai maakt terwijl de eerste wil slapen, maken ze ruzie dus lawaai en moet ik weer ingrijpen).