Slapen alleen bij m'n borst...

tja de titel zegt het al. Sinds 2 dagen wil mijn meisje overdag alleen nog maar in slaap vallen aan op m’n borst… Hoe ik er ook mee omga ze wil niks anders. Heeft iemand een advies?



Alvast heel erg bedankt :-*

Mijn moedergevoel zegt: Helllp vervelend.

Als ik vrij ben mag het wel, maar liever niet ik heb hier nog een dreumes rond lopen en na bijna 9 mnd bv ben ik blij dat m’n 2 vrienden lekker in gepakt en bedekt zitten, wil ze niet zo vaak meer bloot hebben hoor :wink: Die paar x per dag is voldoende :mrgreen:



Dus ik heb geen idee :frowning:

Normaal heeft ze een speen, waarmee ze in slaap valt, daar wordt ze woest van ze wil nu mamie…

vermoeiend ja… heb je een draagzak? misschien kun je ze daar in doen.



Wij hebben een schuine draagzak, maar kun je daphne niet als ze in slaap valt in bed leggen?



Of een zachte knuffel waar ze met haar gezichtje tegenaan kan liggen?



verder weet ik het zo ook niet… helaas…



oja speen doe daar maar iets zoets op dan houdt ze deze misschien in de mond.

denk dat ze jouw nabijheid wil. als ze in een sprongetje zitten kunnen we wel gedrag vertonen van toen ze nog kleiner waren. Als je 9 maanden borstvoeding hebt gegeven, ben je dan nog maar pas gestopt? Misschien mist ze dat? 9 maanden is voor haar natuurlijk haar hele leven, misschien snapt ze nog niet dat het nu niet meer kan.

@Pitje27 wrote:

vermoeiend ja… heb je een draagzak? misschien kun je ze daar in doen.



Wij hebben een schuine draagzak, maar kun je daphne niet als ze in slaap valt in bed leggen?



Of een zachte knuffel waar ze met haar gezichtje tegenaan kan liggen?



verder weet ik het zo ook niet… helaas…



oja speen doe daar maar iets zoets op dan houdt ze deze misschien in de mond.




Iets in bed vind ik niet save…



Als ze in slaap is kan ik der wel in bed leggen, maar ik vind dat ze gewoon zelf moet gaan slapen en niet mijn (.) nodig heeft :wink:



Draagzakken zijn uitgesloten vind ik ook niks :oops:

@blue_fairy wrote:

denk dat ze jouw nabijheid wil. als ze in een sprongetje zitten kunnen we wel gedrag vertonen van toen ze nog kleiner waren. Als je 9 maanden borstvoeding hebt gegeven, ben je dan nog maar pas gestopt? Misschien mist ze dat? 9 maanden is voor haar natuurlijk haar hele leven, misschien snapt ze nog niet dat het nu niet meer kan.




Ik geef nog steeds BV :dance: s’ochtends, smiddags, s’avonds, s’nachts.

Dus dat kan ze niet missen… misschien toch een sprongetje dan wel heel vervelend :frowning:

Ik denk ook dat het een sprongetje is. Als de sprong zich aandient, is het eerste wat ze willen: terug naar mama. Deze wijsheid heb ik uit Oei ik groei :wink:.



En ze was ook niet helemaal lekker de afgelopen tijd toch? Als ik me echt beroerd voel, wil ik nog steeds graag mijn moeder in de buurt hebben :mrgreen:.



Maar ik snap dat het heel vervelend is. Mara heeft ook van dei dagen dat ze alleen maar vastgehouden wil worden. Zodra ik haar neerzet en ze maar denkt dat ik weg ga lopen, zet je op die dagen een keel op :?. Vreselijk vermoeiend :hug:.

Jou tweede zin vind ik ow zo leuk om te lezen ,dat had ik kunnen typen :mrgreen:



Vanmmiddag ha voor haar oortjes, ze zit ook steeds met der vinger in der pas ontstoken oortje en wil ook niet op die kant liggen, ben benieuwd…

En?? Wat zei de ha? Hoe gaat het nu met Daphne? :hug:

Ze kon niet goed zien, der oortjes waren erg vies. Ze vond wel dat ze walletjes had. Maarja gek he al die nachtpauzes hihi. Hopelijk gaat snel beter, ik hou het goed in de gaten…

Kan het zijn dat ze een sprongetje heeft (die van 37 weken is toch de eenkennige fase)? Misschien heeft ze dus een beetje last van verlatingsangst. Zeg nou zelf… is toch ook heerlijk om bij je mama te zijn? Volgens mij gaat dit wel weer over enneh… wat zegt jou moedergevoel :wink: ?

Dikke knuffel :hug: :-* !

Ze wil dus op je ontblote borst liggen? En niet om te drinken, maar om in slaap te kunnen vallen?

Ik zou toch denken aan een sprongetje. Ik kan me voorstellen dat het vermoeiend is. Daarom a big hug :hug: !