Slapeloosheid

Enne, zit hier op vakantielokatie met een probleempje. Misschien is het normaal, of iets uit ‘Oei ik groei’. Maar hij kan paar avonden niet gewoon om half 8 a 9 of zo in slaap vallen. Het is steevast brullen geblazen. Komt het door de warmte of is het een groeifase? Of komt het ook door het slapen op vakantielokatie? Merk wel dat hij hangeriger is. Als ie eindelijk slaapt, dan slaapt hij wel gewoon de nacht door, dat wel.

Ben benieuwd naar jullie bevindingen, want een aantal zijn vast recentelijk met vakantie geweest… Misschien tips?

Via google kom ik alleen tips over tabletjes of druppeltjes… maar dat lijkt me niets. Straks kan ie niet meer zonder.

Wij zijn gewoon thuis maar hier met Joyce hetzelfde probleem…

Ook zij valt momenteel erg moeilijk in slaap…

Het kan uiteraard door de wartme komen… leg haar gewoon in haar romper in de slaapzak en zo in bed verder niet…

UIteraard als er een sprongetje bijkomt wordt het alleen maar erger…En ook dat kan natuurlijk…

En een vreemde omgeving is ook van invloed als je kindje niet gewend is op vreemde plakken te slapen…

Joyce wil overdag op de camping ( mijn ma staat vlakbij) ook niet slapen hoor… ook door de vreemde omgeving en de warmte…