Slagroom in je soep???

Ik vind room in de soep niet vreemd (ook al ben ik er zelf niet echt gek op), maar zeker niet ‘standaard’ genoeg om er om te vragen in een restaurant. Zou er ook raar van opkijken in elk geval als een tafelgenoot van me er om zou vragen :eh:

mijn zusje doet alrijd kaas in de soep, vind ik zelf ook maar vreemd. room vind ik dan weer heel normaal :mrgreen:

@Mex wrote:

Ik vind room in de soep niet vreemd (ook al ben ik er zelf niet echt gek op), maar zeker niet ‘standaard’ genoeg om er om te vragen in een restaurant. Zou er ook raar van opkijken in elk geval als een tafelgenoot van me er om zou vragen :eh:
ik vraag uberhaubt nooit iets erbij in een restaurant. Als ik precies zo wil eten als ik thuis eet, was ik wel thuis gebleven :angel:

@fiep klophout wrote:

@Mex wrote:
ik vraag uberhaubt nooit iets erbij in een restaurant. Als ik precies zo wil eten als ik thuis eet, was ik wel thuis gebleven :angel:

Nou dat in de eerste plaats eigenlijk al ja :shifty:

fiep ben het helemaal met je eens behalve als er geen mayo bij de frieten zit dan vraag ik die er wel bij. :mrgreen:

(Slag)room in tomatensoep kan heel goed.

Ik eet tomatensoep het liefste met een scheut room en een schepje pesto :drool: !

Maar ik ga er in een restaurant niet om vragen hoor :lol: !