Hi hoi,
wie is wel eens op het park van slagharen geweest? Ik zie nu een leuke aanbieding voorbij schieten en dan is het paar dagen verblijf in een huis/caravan/wigwam en dan onbeperkt toegang tot slagharen.
Iemand ervaring mee, die zijn/haar verhaal kwijt wil :mrgreen:
ik ben vooral nieuwsgierig of het leuk is voor onze dochter die, als we willen gaan bijna 2 jaar is. Of zou ze nog “te” klein zijn? :think:
In het kruidvat krantje zeker? Zag hem ook en ben ook wel benieuwd naar de ervaring van anderen. Lijkt mij namelijk ook wel eens leuk…
nee kreeg een folder met alleen slagharen aanbiedingen :think: maar goed…ik wil graag nog ff een weekje of midweekje er tussen uit voordat ik beval dus vandaar…
wij zijn vorige jaar een dagje geweest met onze kids toen bijna 2 en 4 jaar.
en het is ons enorm tegen gevallen, ze hebben de leeftijden/lengtes opgehoogd waardoor de oudste in weinig dingen kon en de jongste alleen in de kidscorner ( waar wat dingen staan voor peuters) de rest dus niet.
Mijn ouders zijn vorig jaar een weekje geweest. Voor hén viel het wat tegen, omdat ze al 70 zijn.
Maar mijn pa zei dat hij genoot van de pret die de kids hadden, die pony’s voor de huisjes.
Of het park voor 2 jaar al leuk is, weet ik niet, maar het camperen daar was erg leuk… Zeker als het een “echte” meid is en gek van paardjes…
hoi hoi
Ik gaat er zelf al ruim 25 jaar heen (ene jaar een week andere jaar een weekend)… het is hier gewoon jeugdsentiment…
Over het park zelf ben ik zeer tevreden maar goed wie is ik hahah…
alleen zou ik het nog niet doen vanwege de leeftijd van je dochtertje… ons zoontje was nog 2 jaar (nov 3 geworden) toen wij in de herfst zijn geweest maar die mocht dus ook niet in zoveel dingen in… tuurlijk zijn er wel wat attracties waar ze in kunnen en in de zomer heb je een soort klein waterspeeltoestel (klimrek met glijbaan) en dat staat dan in een laagje water…
alleen de oudere huisjes zijn heel knus maar oww zo koud… let daar wel goed op als je die bespreekt… wij zijn dan in herfstvakantie geweest (okt.) maar ik heb gewoon 2 nachten van de kou bijna niet geslapen voor de kids hadden we 2 dekbedden op elkaar liggen en handdoeken langs de ramen (kieren) gedaan en ik lag met mijn pyama en fleece trui en broek in bed en nog had ik het koud hahaha… maar goed mocht de pret niet drukken we hebben ons evengoed wel vermaakt… alleen nu als we gaan boeken wij dus de luxe huisjes want ga nie weer koud hebben hihi…
let er wel op, op het park zelf bij de vakantiehuisjes heb je geen pony erbij he… das alleen bij collendoorn en dat ligt iets verderop en daarvandaan kan je met een pendeltreintje heen en weer naar het park…
ben benieuwd
Wij zijn vorig jaar ook met een aanbieding geweest en vond het echt vergane glorie daar… Joost mocht bijna nergens in en het hele park is een soort van oostblokkermis. Echt verschrikkelijk. Ik zou er nog niet meer heen gaan al kreeg ik het voor niets…
Ik ben er zelf een paar jaar geleden geweest, moet wel zeggen dat ik toen niet meer (of nog niet, net hoe je het zien wilt, ik was toen 15) geinteresseerd was in de kinderdingen, maar de meeste dingen van het pretpark zelf zijn toch echt voor de wat oudere kinderen.
Ik ben er nooit wezen slapen, maar heb zelf het idee dat je na 1 dag het pretpark wel gezien hebt, weet natuurlijk dus niet wat er verder te doen is in het bungalowpark.
Het is wel leuk hoor! Maar denk nu nog niet voor jullie. Ik zou pas heen gaan als ze een jaar of 4/5 is.
@Mouse! wrote:
Ik ben er nooit wezen slapen, maar heb zelf het idee dat je na 1 dag het pretpark wel gezien hebt, weet natuurlijk dus niet wat er verder te doen is in het bungalowpark.
's avonds is er altijd wat te doen op het vakantiepark van slagharen zelf dan. De main street is open op de winkeltjes na dan, maar restaurants en gokhalletjes zijn open, der is altijd entertainment op het park in die hele grote zaal en elke avond weer wat anders (bingo, live muziek, goochelshow e.d.) en je kan tuurlijk zwemmen al stelt dat bad niet zo heel ver voor vind ik zelf, maar toen ik zelf nog met mijn ouders ging, dan gingen we overdag dus het park in en 's avonds het zwembad…
je hoeft je niet te vervelen 's avonds
btw ik ging altijd met mijn broertje een klein half uurtje voor openings tijd het park al in en dan gaan ze proef draaien en dan mochten we meestal al in de attracties en dan gingen we dus echt naar de boomstammetjes, achtbaan… daar waar je overdag altidj lang voor moest wachten en het zelfde ook net voor sluitingstijd was het ook overal stuk rustiger…
liefss :vlinder:
ben er vroeger een X een week geweest, maar na 2 dagen had ik het wel al gezien, weinig echt geweldig grote attracties en het schijnt nu nog erger te zijn… De omschrijving oostblokkermis vind ik misschien iets te ver gaan, maar… het is wel wat achterhaald voor mijn gevoel.
Als je kind van paardjes houd, is collendoorn wel leuk want daar heb je een paardje bij je huisje.
Als ik ergens een weekendje of weekje heen zou gaan, zou ik nog eerder kiezen voor een Landal of Center Parcs, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk!
Hallo!
Mijn moeder kwam hier van de week met het foldertje van kruidvat aan met de aanbieding van slagharen.
Had al wel gehoord van kennissen dat de huisjes niet echt schoon zijn en erg klein.
Iemand daar ervaring mee?!
Onze kids zijn 3, 5 en 6 jaar. Mij leek zo´n huisje met pony erbij wel erg leuk, maar collendoorn zijn de huisjes daar een beetje netjes, en zijn ze klein
Liefs Helen
@dena wrote:
Wij zijn vorig jaar ook met een aanbieding geweest en vond het echt vergane glorie daar… Joost mocht bijna nergens in en het hele park is een soort van oostblokkermis. Echt verschrikkelijk. Ik zou er nog niet meer heen gaan al kreeg ik het voor niets…
Ik kreeg de kaartjes via postcodeloterij en idd… vergane glorie en een soort van kermis. Na 2,5/3u hadden we eigenlijk alles wel gedaan en zijn we nog de leukste dingen nog een keer gaan doen. Maar mijn jongste was toen 5 denk ik, of bijna 5. Voor hele kleintjes is het nog minder denk ik.
De huisjes ben ik 1x geweest, tien jr terug ongeveer. De pony’s vond ik toen al gewoonweg zielig (bovendien worden die beesten gewoon bijterig van al dat geklier met ze) en de huisjes klein, vies, oud.
Nee ik zou echt lekker iets anders zoeken!