Geen idee of het hier moet staan, anders verplaats het maar modi’s…
Ik heb me net telefonisch aangemeld bij de landelijke slachtofferhulp.
Ik kreeg van de telefoniste te horen dat ik zo spoedig mogelijk door 1 van hun mensen word opgebeld om een afspraak te maken.
Kan iemand mij vertellen hoe dat in zijn werk gaat? Komen die mensen bij je thuis, moet je naar een kantoor van slachtofferhulp, is het op het politiebureau? Of verwijzen zij je naar een ggd of iets dergelijks?
Groetjes Marieke
Volgens mij komt slacht offerhulp bij je thuis.
Bij mij kwam slachtoffer hulp thuis.
Bij mij kwamen ze ook thuis.
Thnx meiden!
Wilde nog typen: veel succes ermee.
Je meld je niet zomaar aan bij hun. :hug:
Bij mij kwamen ze naar de plek waar het gebeurd was (mijn werk).
Veel sterkte :hug:
:hug: :hug: :hug: :-* :-* :-*
ik knuffel ff met kwebbel mee
:hug: :-* :hug: :-* :hug: :-* :hug:
liefs
gerda
Hey meis,
In principe komen ze bij je thuis, je mag er ook voor kiezen zelfs in andere omgeving af te spreken ( park, of op kantoor ) Ligt net aan wat jij wilt en hoe jij het prettig vindt. Het is al niet iets als je het nodig hebt, dus moet wel op een vertrouwde veilige locatie zijn.
ALs de telefoniste belt kun je het haar/hem ook vragen.
Bij deze link ( hoop dat ie geplaatst mag worden) vindt je meer info over hun werkzaamheden,
http://www.slachtofferhulp.nl/
Heel veel sterkte !!
En ook van mij een :hug: :hug: :hug:
Wilden je wel sterkte wensen.
Aanmelden bij Slachtofferhulp doe je niet zomaar uiteraard.
Wat Bianca zegt klopt.
Ik herinner mij namelijk ook dat ik (ik was 15 dat ik ze nodig had), daar heen ben geweest, buiten ben geweest met de mevr.
Heel veel sterkte.
:hug: :hug: :hug:
Na het overlijden van mijn schoonouders heeft slachtofferhulp ook contact met ons opgenomen. Ik moet eerlijk zeggen dat het ons allemaal flink is tegengevallen. De gesprekken waren meerendeel over de telefoon en over een afspraak thuis is helemaal niet gesproken.
knuff
Allereerst heel veel sterkte!
Ik heb een jaartje als vrijwilligster bij Slachtofferhulp gewerkt en kan je misschien helpen met wat vragen te beantwoorden…mag ook via pb.
In principe wordt de zaak na aanmelding doorgestuurd naar een teamleider en deze geeft m aan een vrijwilliger. Deze vrijwilliger gaat contact met je opnemen en zal aan jou vragen waar en wanneer je het liefst wilt afspreken.
Ik ging altijd bij de mensen thuis maar ken ook vrijwilligers die de mensen altijd op kantoor laten komen…hangt dus ff af van wie je treft en wat je wensen zijn.
Liefs
Ik ben afgelopen vrijdag gebeld en heb as dinsdag een afspraak, gewoon op kantoor, waren ook geen andere mogelijkheden besproken, ik vond de vrouw aan de telefoon nogal “raar” kreeg er niet een heel goed gevoel bij dus ben benieuwd dinsdag, als dat niet is wat ik nodig heb dan regel ik het wel via de huisarts.
Wij hebben ook slachofferhulp gehad na een inbraak terwijl wij in bed lagen. We moesten ook op het kantoor van slachtofferhulp komen en hebben er echt niets aan gehad. We hadden echt het idee dat de mevrouw van slachtofferhulp meer hulp kon gebruiken dan wij :oops:
Hopelijk heb jij betere ervaringen :hug:
kom gewoon jou én je gezinnetje een héééééééééééél dikke knuffel geven, lieve Marieke
Ik hoop dat ze dinsdag iets kunnen betekenen voor jullie.
:hug: :-* :hug:
Gerda