slab met mouwen

Ik heb een slab met mouwen gekregen, maar die blijkt nu we aan t rapley’en zijn wel errug handig. Ik heb dus alle winkels hier afgelopen; maar kan er geen vinden.

Wie weet waar ik moet zijn?

Silly billy heeft heel goede slabben met mouwen, ze zijn online wel te vinden.

Of anders kruidvat/trekpleister, maar die zijn gewoon van badstof.

Of Ikea, soort plastic gevallen.

Wibra heeft ze regelmatig… maar ze zijn ook heel makkelijk uit een (oude) handdoek te maken.

Als je er eentje hebt moet je dat zo al wel kunnen namaken denk ik eigenlijk.



Je legt de handdoek dan in de breedte neer en wat dan de onderrand is wordt ook de onderkant van je slab. Lekker stevig en scheelt omzomen :angel: .



2 hoeken eruit zodat je armen hebt en een halsje erin knippen.

Stuk biaisband oid om langs het halsje te maken en te kunnen strikken en de mouwtjes even dichtstikken. Stukje elastiek bij het polsje en Raplyen maar :thumbup: .

Kun je geen kliederschort gebruiken? :slight_smile:

Die van de ikea zijn ideaal voor kleintjes, ze passen goed en de mouwtjes zitten goed dicht aan de polsjes. Vochtig af te nemen of afspoelen onder de kraan of in de wasmachine. En ze zijn lekker goedkoop.

Kliederschorten zijn wat te groot voor de hele kleintjes. Die gebruik ik hier wel voor de grotere kindjes bij toetje of soep.

Bij de wibra verkopen ze soms van die witte badstoffen babyschortjes. Die kunnen weer lekker mee in de kookwas, ook handig.

Silly billys indd :thumbup:

op de webshop van de hema staan er ook, die ook nog leuk zijn om te zien.



ik zweer alleen bij plastic slabbertjes, en deze zijn niet plastic (ik snap die katoenen/bdstof dingen niet, ze zijn na 1 keer gebruiken al niet meer schoon te wassen. En ik heb geen smetvrees (haha verre van) maar om nou zo’n op het oog vieze slab om te doen… :think:

Hier inderdaad Ikea gebruikt :thumbup: Volgens mij noemen zij het verfschorten.

Fiep, ik weet wat je bedoelt, je krijgt dan iets van ‘oke bij vlek nummer 6 dan maar in de was doen’ :roll:

Ik heb nog een stapeltje liggen, een aantal zullen ongetwijfeld niet super schoon meer zijn.

Een aantal van de ikea die dus wel schoon zijn.



Je mag ze van me hebben.

PB me maar als je belang hebt.

Silly Billy inderdaad. Ideaal! Volgens mij heeft prenatal ze intussen maar ik heb ze toendertijd (lang lang geleden 8) ) op internet besteld.

En die mogen in de gewone was :thumbup:

Bedankt voor jullie reacties!

De hema en prenatal hier hadden ze dus niet liggen, wibra ook niet :?



Maar ik geloof dat ik niet meer hoef te zoeken :smiley: