Ivan past eindelijk zijn slaapzakje.
Kan ik hem gewoon met lakentje en dekentje in zijn ledikantje leggen of is dat te warm? :think: Hij ligt nu gewoon in pyjama en lakentje plus dekentje maar heb het gevoel dat het te koud is
Ik zou hem in pyjama en slaapzakje onder een laken en dekentje leggen. Dat is zeker niet te warm als je op het kamertje de kachel verder niet aan hebt.
Mara slaapt ook met slaapzak en laken + deken…op onze kamer is het 17à 18°C!
Kachel is hier idd niet aan, wel hebben we soms een raam open. Morgen maar slaapzakje erbij aan (hij slaapt namelijk net :mrgreen: )
Ligt eraan welk slaapzakje. Hier slaapt Esmée sinds ze 3 maanden is in een combisleeper. Dan hoeft er geen dekentje meer bovenop.
Het is er 1 van de hema, niet echt super dik korte mouwen.
Mats slaapt met pyjama, slaapzak, laken en deken. Zijn verwarming staat nooit aan. De slaapzak houdt ook het omdraaien tegen. Dit wil hij namelijk zonder slaapzak nog wel eens proberen!
Josephine slaapt ook met pyjama, slaapzak, lakentje en deken. Maar wij hebben achter (waar ze slaapt) geen dubbele beglazing.
tygo sliep altijd in een slaapzak met dekentje + lakentje
hij is net als mij en moet echt voelen dat er iets over hem heen ligt
een laken alleen werkt bij mij ook niet ligt echt aan de zwaarte
mijn vader heeft dat ook (familie kwaal :mrgreen: )
die ligt in de zomer nog onder een laken met 3 zware wollen dekens
terwijl ie in de winter rustig in zijn korte broek met t-shirt naar buiten gaat :think: :lol:
floris slaapt in een winterslaapzak met lange mouwen en dan twee dekentjes in een dekbedovertrekje erover…maar hij ligt dan wel alleen in zijn romper in de slaapzak.
ik dacht dat julia het altijd koud zou hebben, als het vroor had ze twee pyjama’s aan, (pyjama’s van de tweede ronde$)slaapzak, dubbele deken en soms nog het fleeceplaid erover. Ze werd wel veel wakker. Nadat ze ziek was geweest, alleen in pyjamshirtje in de zak, met een enkele deken en ze slaapt nagenoeg door.
Ze zeggen wel eens dat je ze moet kleden zoals jij gekleed gaat. maar of datook snachts geldt… dat weet ik niet
Lars slaapt ook met een pyjama in de slaapzak (zonder mouwen) onder een dekentje en een lakentje.