slaapzakje en lakentje

Hoi,

onze zoon slaapt nu nog onder een dekentje en een lakentje (de armpjes er strak onder anders blijft hij zichzelf voor het hoofd slaan :mrgreen: )

nu hij wat groter is, zou ik 'm graag in een slaapzakje leggen omdat hij daar tenminste niet onder kan kruipen.

trekken jullie alleen een slaapzakje aan of nog een lakentje erover?

als ik 'm niet strak onder een lakentje leg gaat hij de hele nacht zwiepen met die armpjes en beetjes denk ik :think:

hoe doen jullie dat?

slaapzak en lakentje/dekentje

en omdat het zo’n frommel werd… Nu alleen slaapzak en katoenen deken… inderdaad… om lekker strak in te stoppen!

Juul heeft een slaapzak aan die ik acht in stop en daarover nog een laken/dekentje die ik strak instop… Hij heeft alleen een pyama truitje aan, zonder de broek…

Winterslaapzak, en een katoenen deken eroverheen…

slaapzak en lakentje en dekentje…al bleef ze er nooit lang onderliggen.

(slaapzak instoppen heb ik nooit gedaan, dat vind ik gevaarlijk

met zo’n woelwater in bed)

Hier al een paar weken een combi-sleeper en katoenen deken.

Mila had de combi-sleeper gisteren natgeplast en toen heb ik haar een ander slaapzakje aangeven naar toen sloeg ze zichzelf ook wakker (sloeg speen elke keer uit mond) dus die combisleeper werkt ook tegen het maaien van de armpjes, tenminste bij Mila :wink:

ik hem baker hem in en dan een dekentje heeft ook een tijdje geduurd voordat we erachter waren wat hier werkte

Fieke ligt in n pyama met als t vriest of heel koud is snachts met n romper met lange mouwen en

dan in n winterslaapzak en n lakentje. Bij ons komt t boven niet boven de 18 graden dus is

soms wel fris, maar ze heeft er duidelijk genoeg aan :wink:

Hoi!

Hier ook een winterslaapzak, zonder mouwen, en daaroverheen een dekentje met lakentje!

Succes!

Daniël slaapt in een winterslaapzak zonder mouwe, met een pyjamajasje aan. Hij ligt dan wel onder een katoenen deken.