Ik zit sinds een paar dagen met een probleem, Jayden word dan s’nachts wakker en dan ga ik kijken en dan is ie op zijn buik gedraaid en kan niet meer terug, hij ligt dan heel zielig te huilen, alleen als ik hem dan weer terug leg wil ie niet meer slapen…maar vind het ook eng om de zak uit te doen :shifty: :shifty: (omdat ie dan in bed kan staan en de bovenrand dan onder zijn borsthoogte zit, is dat normaal of te hoog?? Zijn bed kan niet lager :think: )
Wat moet ik nu?? Jayden slaapt trouwens wel op de zij,daarom draait ie op een gegeven moment door op de buik denk ik :think:
Iemand hier ervaring mee?? Of tips??
hoi julia,
hij ligt neem ik aan in een ledikantje?
als je die op de laagste stand zet dan kan hij er toch niet uit als hij gaat staan?
hij kan zich dan ook zelf gewoon omdraaien en misschien slaapt ie dan ook wel door omdat ie niet vast zit in de slaapzak.
succes ermee :thumbup:
liefs van Rose :-*
Ja hoor hij slaapt wel in zijn ledikantje, maar ik vind de laagste stand nog niet echt laag hoor…of lijkt dat dan zo ?? :roll:
Ik zal strax eens een foto maken van als ie in zijn bedje staat, ik vind het maar eng :shifty: :shifty:
:think:
De laagste stand moet laag zijn hoor dan kunnen ze zeg maar met hun oksels op de rand hangen.
Zit die slaapzak hem in de weg?
Kan je hem misschien een beer voor zijn bui leggen dat hij niet door kan draaien?
Ik zou hem iig terug op zijn zij leggen als het gebeurd en niet op zijn rug dat is gelijk een hele’‘gooi’’ de andere kant op.
Hij vind het iig niet fijn op zijn buik anders huilt hij niet
Ik zou gewoon even testen of je het doordraaien niet tegen kan gaan door een rolletje van een luierdoek of een beertje tegen zijn buik.
:-*
Eigenlijk zou het niet moeten kunnen, dat ie dan uit bed gaat vallen… dus ik denk dat je bedje toch wel laag genoeg is… of heb jij een heel raaaar ledikant :mrgreen: :think: Ik zou dat slaapzak gewoon lekker aanlaten… en ik ben juist erg huiverig om knuffels in bed te leggen (sorry Sas ) ivm verstikkingsgevaar… :eh: Als ze nog zo klein zijn tenminste… hij is nu 9 mnd he, ik vind het zelf nog best eng :oops:
Aisah draait ook wel eens op zijn buik… wanneer ik em te ‘wakker’ nog in bed leg of wanneer hij erg onrustig is… Ik draai em gewoon terug maar moet zeggen dat ie dan wel weer gaat slapen… Vervelend dat Jayden dan wakker blijft… :hug:
Ik moet zeggen dat ik het idee heb dat die slaapzak hem in de weg zit,want hij gaat nu elke keer op de buik liggen :think: heb hem net de fles gegeven (toen ik boven kwam lag ie weer op de buik te knorren en nu ligt ie weer op de zij maar strax zal ie wel weer op de buik gaan liggen…
Heb nog geen foto gemaakt als ie staat in het ledikantje,zal het morgen eens doen, mijn moeder vind het te hoog het bed,maar hij kan gewoon niet lager :think: of ze is die antieke bedjes van vroeger gewend :mrgreen:
Misschien vind hij het wel prettig op zijn buik maar vind ie zijn slaapzak niet fijn…
Kun je eens uitproberen een paar dagen, zonder zak lekker op de buik…
@faizaa wrote:
Misschien vind hij het wel prettig op zijn buik maar vind ie zijn slaapzak niet fijn…
Ja dat doe ik dan wel overdag proberen dan kan ik hem in de gaten houden op de camera, hij zou maar es uit bed vallen s’nachts :shifty: :shifty:
@juulisjuul wrote:
@faizaa wrote:Misschien vind hij het wel prettig op zijn buik maar vind ie zijn slaapzak niet fijn…
Ja dat doe ik dan wel overdag proberen dan kan ik hem in de gaten houden op de camera, hij zou maar es uit bed vallen s’nachts :shifty: :shifty:
:thumbup:
Ja maar er is juist meer klimgevaar als hij geen slaapzak aan heeft :shifty:
Heb je een ‘‘korte’’ slaapzak dus goed op zijn maat,dan draait die zak gewoon mee nl.
En Fai ik heb altijd knufjes in hetbed gehad,geen mega beer ofzo maar kleintjes waar ze niet in kunnen stikken Allebei mijn kids liggen graag met hun hoofd ertegenaan met slapen :shifty:
Maar anders een lege niet hete kruik??
Is ook stevig…
Ik weet dat mijn moppie ook op die leeftijd zelf ging liggen hoe ze wilde maar ik heb haar meestal wel terug gedraait…toen ze bij R. op de kamer ging konden wij niet meer gaan kijken en heb ik me eraan over gegeven dat ze zelf ging liggen hoe ze wilde :shifty:
Tessa sliep in een bakerzak en nog presteerde ze het om haar bed door te kruipen… maar later over naar de slaapzak was enger hoor… die wist ze uit te wurmen zonder dat de rits open ging… Tenger popje was ze want de slaapzakken waren echt goed op lengte…
Heb hem toen maar uitgedaan toen was ze ook iets van een jaar…
Ze sliep trouwens ook al vrij snel op haar buikje hoor…
Maar toen zij ging staan in bedje kwam de rand echt tot aan haar schouders hoor… pas toen ze anderhalf ofzo was kwam ie tot net onder haar oksels…
Ze kon er tegen het einde alleen zelf uit als ze zich echt boos maakte ( als we haar smiddags in bed legden).
Hopenlijk kun je de oplossing vinden…
Overdag een keer proberen is wel een goede oplossing…
is op de rug leggen dan geen optie of slaapt ie niet op zn rug
mijn meisje slaapt eigenlijk al vanaf dat ze 3 weken is op haar ruggetje!!
we gaan binnekort kijken of t ook gaat met een slaapzak!!
gr lloessie