Slaaptips

Onderhand staat het huilen me nader bij dan het lachen. :frowning:



De laatste maanden sliep ik al slecht, de laatste weken is dit veranderd in IEDERE nacht een RAMPnacht…

Ik kan gewoon NIET meer slapen. :frowning: En dan bedoel ik ook echt NIET meer… Nachten dat ik om 06:00 nóg wakker ben zijn nu dagelijks aan de orde. 's Nachts huil ik van de vermoeidheid, want ben dan ZO moe, maar kan gewoon NIET slapen…



Ik kan gewoon totaal mijn houding niet vinden. Ben van mezelf een buikslaper, en dat gaat nu gewoon niet meer natuurlijk. Blijft de keuze over tussen zij en rug, iets wat gewoon niet werkt bij me. Nachten waarin ik het maar 30 seconden volhoud op 1 positie zijn normaal, iedere 30 seconden moet ik weer verliggen (en dat is een hele opgave aan het worden met die buik en bekkenpijn) :frowning: Op m’n zij houd ik het niet vol, op mijn rug al helemaal niet… En heb nu al zoveel geprobeerd dat ik het even niet meer weet…



Douchen helpt niet, warme chocomelk helpt niet… 20 kussen meer of minder helpen niet, een speciaal aangeschaft zijslaapkussen (soort lang voedingskussen) helpt niet… Extra dekens voor een ‘holletje’ helpen niet… Ben er zo wanhopig van aan het worden 's nachts.



Godzijdank kan ik overdag wel altijd nog 2 uurtjes slapen, maar 's nachts lukt het met geen mogelijkheid meer…



Wie o wie heeft een mogelijke oplossing ? :frowning:

Jeetje, wat lijkt me dat vreselijk frustrerend :hug:



Ik heb het zelf niet zo extreem gehad, maar ik kan me nog wel herinneren dat ik een aantal nachtend zittend geslapen heb door het maagzuur 8) :angel:



Sterkte hoor :-*

pph meis wat verevelend.

Kan je ook geen tips geven hoor maar anders moet je het eens opnemen met je vk?

sterkte igg :hug: :-*

Slechter slapen hoort er bij. Maar zo slecht als jij slaapt moet een ware uitputtings slag op je lichaam (en geest) zijn.

Ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit :hug:



Helaas heb ook ik geen tips voor je. Maar wellicht zoals petatje ook zegt, misschien kan de vk/gyn iets voor je betekenen. Want zo nog een aantal weken door tobben is ook niks.



Succes :hug:

Oow jeetje wat verschrikkelijk moet dit zijn. En ook een uitputtingsslag.

Naast de houdingen lijkt mij ook dat er nu een soort spanning misschien angs voor de nachten mee gaat spelen. Kom je je avonden wel nog rustig door? Als dat ook meespeelt helpen ontspanningsoefeningen misschien ook wel. En simpele dingen als geen tv/internet in de avond.

Hopelijk kan vk/gyn je wel helpen want dit houdt niemand vol :hug:

Helaas geen tips voor je, maar wel heel veel herkenning.

Ik heb dit tijdens mijn zwangerschap ook heel erg gehad. N achten liep ik over de vloer en zat ik achter de pc.



Ik heb gehoord dat sommige mensen ook wel 2 pcm namen om wat te slapen. Dus das misschien ook wel een idee.



Ook kun je ontspanningsoefeneingen doen.

Maar wat je ook doet, niet krampachtig in bed gaan liggen en focussen op slapen. Probeer te slapen zodra je voelt dat je moe bent en probeer elk uurtje te pakken.



Hele dikke knuff en veel sterkte.

Het is heel zwaar, maar het komt goed!

Mijn eerste reactie is ook om even de vk/gyn te contacten. Meis wat een frustrerende toestand moet dit zijn!



Misschien kun je inderdaad iets van valeriaan of zo nemen. Iets dat wat ontspant.



Heel veel sterkte hoor…

Ik zou idd overleggen met je gyn/vk, misschien dat je slaap medicatie kan krijgen. Ook omdat je wel uitgerust een bevalling in moet gaan :hug: :hug:

Wat heftig voor je :hug:



Mijn buurvrouw heeft hetzelfde gehad. Zij kon ook niet meer slapen. Uiteindelijk heeft zij van de gyn slaaptabletten gekregen, maar daar sliep ze ook niet op. Toen is ze opgenomen in het ziekenhuis en heeft daar slaapmedicatie ingespoten gekregen en heeft toen een paar goede nachten gehad.



Ik zou het inderdaad ook overleggen met de gyn/vlos.

kan je niet bij de ha vragen of je slaappilletjes kan krijgen? :shifty: weet niet eens of dat mag hoor, bij zwangerschap… maar je moet straks natuurlijk wel uitgerust zijn voor je bevalling! :hug: