Slaapt jullie kindje slechter op vakantie? 4 mnd oud

Wij gaan maandag een midweekje weg en nu slaapt Thomas sinds 2 wk door maar ik ben zo bang dat hij daar niet goed kan slapen. Hij zal in een campingbedje moeten.

Ben vooral zo bang want de eerste 3 mnd was Thomas constant wakker ss’nachts en eindelijk komen we nu wat tot rust

Wil niet dat het weer van vooraf aan begint want ik was echt kapot

Nu zat ik te denken misschien moet ik zijn matrasje wel meenemen, zijn eigen dekentje, zijn tutteltje en een doekje wat naar mama ruikt

Zijn er nog meer adviezen en hoe sliepen jullie kindjes ergens anders toen ze zo jong waren?

Zie er eigenijk gewoon tegenop om te gaan

ik heb gene problemen gehad met marit in het camping bedje…Maar idd je geeft zelf aan de tips aan die je kunt gebruiken!! gewoon meeslepen die handel dus :mrgreen:

Vandaag heb ik weer babymassage gehad en daar werd verteld dat je bij moeilijke slapers (op vakantie of bij de oppas) je eigen beddegoed, pyjama waar hij thuis al in heeft geslapen en evt al een gebruikt slaapzakje mee moet nemen.

Zodat daar de geur van thuis aan zit, als je schoon beddegoed enz mee neemt kan het zijn dat ze daardoor niet goed gaan slapen.

Wij nemen altijd het eigen matrasje mee voor in het camping bedje, dat lijkt me zelf namelijk ook veel lekkerder liggen dan zo’n dun matras dingetje wat er al bij zit.

Ja de dingen die ik al had verzonnen en jullie ook zeggen die neem ik gewoon mee en we moeten maar kijken hoe het loopt.

@Mariska wrote:

Ja de dingen die ik al had verzonnen en jullie ook zeggen die neem ik gewoon mee en we moeten maar kijken hoe het loopt.
Lucas was (en is) een slechte slaper en wij zijn met hem voor het eerst op vakantie gegaan toen hij 3,5 maand oud was. En dit ging verbazing wekkend goed! Hij sliep ingebakerd en heeft daar hetzelfde geslapen als thuis.

Thomas is ook nog steeds ingebakerd dus hij heeft zo ie zo al zijn eigen luchtje mee zeg maar en ach we gaan eigenlijk nooit weg dus mogen we ook een keertje? :slight_smile: