Slaapt je kindje door met bv?

Daniëlle sliep met 7 weken door, laatste voeding om half elf en de eerste om half zeven ( ik maakte haar wakker omdat ze niet langer dan acht uur moest slapen hadden ze me wijsgemaakt :wall: )



Vanaf de 15e week laat ik haar slapen tot 8 uur en heb ik de laatste voeding om tien uur gegeven. Ze komt af en toe 's nachts, meestal rond drie uur, meestal 1 keer per week.



Vorige week kwam ze vier keer 's nachts, maar deze week alleen maandagnacht. Dinsdagavond was ze ineens wakker en is een poos op geweest. Laatste voeding gerekt tot half elf en… ze kwam pas om zeven uur!



Gisterenavond is ze weer op geweest en heb ik weer om half elf gevoed en ik moest haar wakker maken om acht uur!!! (Anders kom ik niet aan vijf voedingen op een dag)

Fenja slaapt ook nog steeds niet door.



Sinds ze ziek is geweest zitten we weer op 2 nachtvoedingen.

Gisteravond om 23.00u dan ook maar een afgekolfde fles gegeven (150cc) en ze hield het uit tot 4.30u om daarna tot 7.30u door te slapen.



Ik vind het ook niet zo erg, mits het maar 1 voeding is. 2 Vind ik toch wel iets te veel van het goede. Daar wordt ik behoorlijk moe van…

En wanneer ze echt door gaat slapen? Ik zie het wel.

Leonie slaapt al sinds week 1 door, toen van 24.00 uur tot 05.00 uur, die eerste voeding kwam steeds later en de laatste voeding verviel op een gegeven moment. Nu slaapt ze van 21.30 uur tot 08.30 uur, als ik mazzel heb :wink: . Met regeldagen komt ze nog wel 's nachts, maar dat mag van mij :mrgreen: .

Oooh wat een luxe Biebels!!



Wat vind je doorslapen? Ik vind dat Julian wel doorslaapt, afgelopen nacht van 22.00-23.00?? tot 6.00 vanochtend… Was vergeten, hij was in slaap gevallen in de box, ik ben zelf naar bed gegaan om 0.00 en toen heb ik hem ook in zijn bed gelegd.

Ik vind doorslapen niet komen voor een voeding. Maar Leonie wordt ook niet wakker 's nachts, meestal niet tenminste. Wordt ze dat wel, dan merk ik snel genoeg of een speentje voldoende is.

Gisternacht heeft Zita geslapen van 21.45 tot 4.30 en vannacht van 22.30 tot 5.30. Begint dus aardig op doorslapen te lijken :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Het enige nadeel is dat ze volgens mij nog niet helemaal weet hoe ze het er overdag bijdronken krijgt. Wil vandaag zo ongeveer ieder uur aan de borst…(Maar ik heb wel lekker geslapen :wink: )



Liefs Pinot

Rhodé sliep met 8 weken van 22.00uur tot 06.00uur. Tijdens de regeldagen natuurlijk wel vaker wakker.

Hier gaat het op en af … :think:



Van 6 tot 12 weken sliep ze van 23.30 tot 7.00 ong. :stuck_out_tongue:

Toen sliep ze overdag heel slecht!!



Nu slaapt ze overdag goed maar wordt weer wakker (1x).

Soms slaapt ze van 23.00 tot 5,6 uur…(daarna terug tot 9.00u) soms weer van 23.00 tot 3,4 uur en dan tot 9.00 uur.



Ik hoop dat ze binnenkort toch eens in een “vaster” ritme valt!! :thumbup:

Ons meiske sliep na een week of twee al 's nachts door, laatste voeding was dan rond 11 uur en 's ochtends rond half 8 wilde ze weer.



Nu met bijvoeding ligt ze rond 7 uur 's avonds op bed, gaan we rond half 12 nog even bij haar kijken en als ze dan wakker wordt leg ik haar nog even aan. Of ze nu aangelegd wordt of door blijft slapen, rond 7 uur 's ochtends is ze weer enthousiast van de partij.

ik mag nu toch ook wel melden dat Daan redelijk doorslaapt :mrgreen: :mrgreen: Hij krijgt ergens rond 22.30 of 23.00 zijn laatste voeding en komt pas ergens tussen 4.30 en 6.30 weer… (varieert nogal eens) Alleen vannacht was ie om 2.30 wakker, maar dat was echt door krampjes… heb hem toen ook maar niet gevoed… krijgt ie alleen nog maar meer krampjes van…

Maurice sliep door vanaf 7 weekjes van 23.00 laaste voeding tot 6.00.

Tijden zijn tot nu toe nog ongewijzigd.



Moet zeggen een heerlijkheid dat door slapen :smiley:

Kimberly slaapt vanaf ongeveer 24.00 uur tot 4 uur en dan weer tot een uur of 6 of 7. Ze wordt dus 2 keer per nacht wakker omdat ze wil drinken.

@renzosmam wrote:

wordt vervolgt met Celiza…

nu van 23u tot 4-5 u.



renzo met 10 weken van 20.00 tot 4-5 u!

die was sowieso een lekkere slaper! :thumbup:




celiza heeft nu al een paar nachten van half 11 11 uur tot 5-6u geslapen :dance:

:dance: :dance: :dance:



Lekker he!!



Zita heeft nu ook de laatste voeding rond 22.00 en dan komt ze rond 5.00 een keer en dan weer rond 9.30.



En dat doet ook mama goed :wink:



Liefs Pinot

@Pinot wrote:

:dance: :dance: :dance:



Lekker he!!



Zita heeft nu ook de laatste voeding rond 22.00 en dan komt ze rond 5.00 een keer en dan weer rond 9.30.



En dat doet ook mama goed :wink:



Liefs Pinot




:thumbup: dat is goed hey!!