Tycho zit nu net een week op een slaapje,voor die tijd was hij er nog niet aan toe…
Hij is vaak rond 7 uur half 8 wakker…en gaat dan rond half 1 weer op bed…de ene keer slaapt hij 1,5 uur,de andere keer 2 uur…
S;avonds gaat hij om een uur of 7 weer op bedje…hij is dan ook echt moe want hij gaat zelf bij de deur staan en zwaait naar iedereen…hihi…
wat schattig die tygo, dat hij zelf al naar bed wil.
Vanmorgen was ons zoontje om 7 uur wakker, alleen vannacht wel af en toe wakker geweest…die tandjes weer he…
Ik hoop dat we hem kunnen wakker houden vannochtend.
senna slaapt van
19:00 uur tot 7;30
12:00 tot 14:30
is het gelukt pinkeltje om je zoontje vannocht wakker te houden :mrgreen:
hihi, met moeite is het gelukt om hem nu al 2 dagen achter elkaar de ochtend wakker te houden. we moeten hem echt afleiden, anders gaat hij gewoon liggen slapen. nu na zijn middageten slaapt hij ongeveer 1,5 uur.
de ochtenden nu tot ongeveer 7 uur. het zal voor hem ook weer even wennen zijn, maar ik denk dat hij het wel kan met 1 slaapje.
Esmee gaat s’middags om 12.30/13.00 naar bed en slaapt dan meestal tot 15.30/16.00. S’avonds gaat ze om plm 19.00/19.30 naar bed en slaapt dan tot plm 7.30/8.00.
In het weekend slaapt ze uit :inlove: dan is het wel eens 8.30/9.00
:shock: :shock: :shock: slapen die van jullie tot 8.30, 9.30 en uit?!?!
Die van mij wordt om half zeven wakker!!!
Anyway, hij (13 maanden) slaapt van 9.00 tot 10.00 en van 13.30 tot 14.30/15.00/15.30/16.00 Geen peil op de trekken dus…
Hier slaapt Ian al vanaf 11 maanden nog maar 1 keer per dag.
Moet hem ’ s morgens altijd om 7.30 wakker maken, want de oudste moet naar school dus moet hij mee.
Dan gaat hij om 12.30 erin en komt er om 15.00 weer uit.
’ s Avonds gaat hij er om 18.30 in.
Plan zijn slaapjes maar een beetje om het haal en brengschema heen zeg maar, want ik durf hem echt niet alleen in huis te laten liggen.
In het weekend slaapt hij meestal wel tot 8.30 - 9.30 Heerlijk!
Yeline slaapt al maanden van 19 uur 's avonds tot 09:30 uur 's ochtends en dan van 11 uur tot 12:30 uur en van 15:00 uur tot 17:00 uur dat heeft ze echt nodig 2 slaapjes anders is ze overdag niet te genieten.
Hier ook nog 2 slaapjes hoor.
Rond 7.00uur/7.30 wakker, heel soms ook wel een iets later
Om 10.30 weer slapen, wordt dan meestal om 12.00uur wakker.
En van 15.00uur/15.30 slaapt ze nog tot 16.45/17.00uur.
Sávonds om 20.00uur ligt ze in bed.
Gr. Claudia
het slaapschema is inmiddels ontregeld hier… :? al ongeveer 6 dagen is meneer rond 4 uur a half 5 wakker. 1 slaapje redt hij nu niet, in het begin wel, maar nu dus niet meer. Misschien afleiden om hem de ochtend wakker te houden? Of misschien de middag wakker houden? We kunnen hem ook niet laten liggen 's ochtends, want hij blijft dan net zo hard en lang schreeuwen totdat wij komen. Eenmaal uit bed is hij supervrolijk en gaat leuk zitten spelen. Niet fijn zo vroeg. Ik weet ff niet hoe dit opgelost kan worden. ik hoop dat het gewoon weer een fase is…
Hoi Pinkeltje,
Ga er maar vanuit dat het een fase is hoor, ff doorbijten.
Wij zaten vanaf een jaar ook steeds te rommelen. Denk je dat ie wel met één slaapje kan, wordt ie ineens steeds vroeger wakker. Op een gegeven moment ging hij 's ochtends om uur of 10 er weer in tot half 12/12 uur. En dan ging ie er 3 uur weer in, maar af en toe wilde hij dan niet meer slapen. Lieten 'm dan toch wel half uur liggen, en dan moest ie het maar zien te redden tot de avond. Maar het was gewoon irritant want je blijft de hele dag zo opje kind letten of ie niet te moe is enzo.
Uiteindelijk was ie er met anderhalf aan toe om echt definitief over te gaan naar 1 slaapje. en nu slaapt ie heerlijk 2 en half of 3 uur vanaf een uur of 12.
Wel balen: hij is twee maanden lang ofzo om half 10 's ochtends wakker geworden, nu mogen we weer blij zijn als ie half 8 haalt.
ja niki, ik denk ook dat het een fase is. Nou ik zou blij zijn als hij tot half 8 zou slapen tot half 10 is hier nog nooit gelukt. Half 8 is voor ons echt pure luxe! Normaal is het half 7 a 7 uur. vind ik ook wel te doen, maar half 5!!! of ook nog wel eens eerder. En afgelopen nacht zelfs 2x… en als hij dan uit bed gaat, is hij vrolijk en gaat lekker relaxed zitten spelen. Het is dus geen tandenfase of verkoudheid ofzo… Het is wel echt vermoeiend, t lijkt net alsof we weer in de eerste maanden zitten hihi.
Christel slaapt van
18.15
8.45
11.30
14.00
18.15
Vanmorgen was ons zoontje om kwart voor 6 wakker. jippie, iets langer kunnen slapen. we hebben hem de ochtend wakker gehouden en om kwart over 11 is hij in slaap gevallen, hij heeft 1,5 uur geslapen. Nu moeten we volhouden.
Maaike slaapt op het moment ook nog steeds 2 keer (tis toch niet gelukt ):
11.00 tot 12.00
15.00 tot 16.00
en dan van 19.30 tot 07.30.
Met een beetje speling natuurlijk.
Van 12.00 tot 14.00/15.00 lijkt mij ook fijn zeg!