Mijn zoontjes hebben beide de knuffel niet in de mond. Maar sowieso was ik de knuffels niet iedere dag alleen al omdat het juist vaak om de vertrouwde geur gaat.
De knuffels zijn wit dus als ik de witte was draai gaan ze mee ( als ik er aan denk
Met een knuffel in de mond heb je binnen no-time al bacterien, vandaar eigenlijk dat ik het aanhaalde. Ik bedoelde er zeker niet mee dat de knuffel dan maar iedere dag gewassen moet worden ( kinderen zijn op gebied van bacterien ook wel wat gewend maar meer om aan te geven dat het echt belangrijk is dat ze die knuffel niet de hele dag in haar mond heeft.
Wat goed dat ze inmiddels al zonder pootje in haar mond is gaan slapen!
Eventueel kun je een beetje bitex op knuffelie doen. Dat is een spulletje om het duimen af te leren. Als ze dan al slapend een pootje in haar mond stopt, zal ze hem waarschijnlijk direct weer ‘uitspugen’.
Maar ik geloof toch dat ik haar gewoon lekker zou laten .
Ik zou een knuffel nooit afnemen, daar ben ik erg gevoelig voor! :naughty:
Zelfs niet ten koste van tandjes, dan maar een andere oplossing zoeken, pootjes in verband stoppen vond ik wel een goeie tip! :lol:
Maar zo te zien lukt het haar vanzelf, goed zo!
Ik vraag mij eigenlijk af wat voor een overbeet :think: Ikzelf heb vroeger geduimt en door het duimen heb ik mijn onderkaak naar achteren geduwd. Ik kon met mijn kiezen op elkaar duimzuigen
Mijn moeder heeft ook vanalles geprobeerd om mij dat af te leren, maar is nooit gelukt. Ik was op een of andere manier toch altijd weer te slim af :lol:
Pas toen ik een beugel kreeg (11 of 12 jaar) toen kon ik gewoonweg niet meer op mijn duimzuigen. Het is dan ook helemaal goedgekomen. Mijn boventanden hoefden achteraf niet eens wat mee gedaan worden, wat in eerste instantie dus wel de verwachting was.
Maar wat goed zeg, dat ze zelf ook probeerd te slapen zonder knuf in haar mond
Tejo doet het ook, tenminste soms een tijdlang niet en dan opeens weer even wel.
:-* Liefs, Evelien :vlinder: