Slaapjes?

Mijn knullen zijn nu 8 weken oud (gecorrigeerd bijna 2 weken). Quin is overdag al regelmatig wakker Ryan slaapt nog heel veel, maar die heeft een nog grotere achterstand.

Het gaat me vooral om Quin. Als hij moe is, wil ik hem lekker in zijn eigen bedje neerleggen. Maar hoe ging dat ook alweer?

Werden die kleintjes nu 2x of 3x of meer x per dag in hun bed gelegt? En welke tijden werden daar ongeveer bij aangehouden?

Ik ben er echt helemaal uit, geen idee meer hoe ik dat bij Amy had gedaan… :oops: Het gaat ook zo snel :mrgreen:

Alle tips en adviezen zijn welkom :thumbup: :thumbup:

Tussen alle voedingen in principe.

Voeden - even samen kletsen/knuffelen - alleen spelen in de box en dan naar bed bij vermoeidheidtekenen.

Hier komt dat neer op ongeveer 4 slaapjes per dag gerekend tussen 07.00-19.00

na de voeding even knuffelen en dan lekker op bedje.

je merkt vanzelf wel wanneer hij dat niet meer iedere keer wil.

dan laat je hem gewoon tussen 2 voedingen wakker.

rond 8 weken had ik merlijn 's ochtends een uurtje op bed en 's middags een uur of 2/3 en dan 's nachts weer.

liefs van rose :-*

ik wou net zeggen, gewoon letten op moeheidssignalen… Ik hield ook nog niet echt een schema aan met daan, als hij moe was ging hij slapen… Dat ging vanzelf over naar een schema…

Layla moet ik nog steeds na anderhalf uur in bed leggen… :? Lekker lui ding dus.

Superbedankt voor de tips! Het waren voornamelijk ‘oja’s’ :mrgreen: Nu ik eenmaal bezig ben, weet ik weer hoe het met mijn dochter ging.

Echt, ik ben een vergiet :roll:

:thumbup: