Slaapje ( slaapzak)

Ik ben op zoek naar een nieuwe slaapzak voor mij dochter, is er iemand die een slaapje heeft voor zoon of dochter?

Ik wilde een combisleeper aanschaffen maar dit lijkt mij ook wel wat! Hetzelfde idee als de combisleeper.

Mijn dochter blijft niet onder de denkens liggen, daarom zoeken we naar een andere oplossing.

Heeft iemand hier ervaringen hiermee?

Ik gebruik al sinds dat Vano 4 maanden is de slaapzakken van de prenat*l. In de winter die met afrits mauwen en in de zomder de dunne versie.

Hier nog zo een nl die nooit onder de deken blijft liggen.

Deze zijn 15 euro ofzo

@Aapie27 wrote:

Ik gebruik al sinds dat Vano 4 maanden is de slaapzakken van de prenat*l. In de winter die met afrits mauwen en in de zomder de dunne versie.

Hier nog zo een nl die nooit onder de deken blijft liggen.

Deze zijn 15 euro ofzo

Hier ook! :thumbup:

o oke,

die hoef je ook niet met dekens te gebruiken?

Zal wel niet anders dan gebruiken jullie hem ook niet.

Dan zal ik eens bij de prenatal gaan kijken.

Bedankt.

Ik heb een slaapje gehad voor mijn dochter en was er super tevreden over!

OOk gewoon zonder lakens en dekens bleef ze prima warm…

Het is dat ze er nu te groot voor is ( slaapt al in een normaal bed, met dekbed)

Maar ik zou hem zonder enige twijfel zo weer kopen!

Hoe warm is het op de slaapkamer?

Bas ligt meestal in een kamertje met een temp van 17 graden en dan is een winterslaapzak van de prenetal voor hem voldoende met daaronder een lekkere pyama. Onder een dekentje blijft hij allang niet meer liggen.

Toen het warmer was lag hij in een zomerslaapzak van de prenetal.

Als de temp dadelijk weer naar de 13 graden gaat op zijn kamer, krijgt hij wel een combi sleeper omdat die warmer is nog dan het slaapje. Ons huis is slecht geisoleerd, vandaar deze temp.

Een slaapzak is eigenlijk ook voor als ze niet onder de dekens blijven maar die van mij is een koukleum net als papa… en ze heeft onder de winterslaapzak (met mouwen dus) een rompertje en dan nog een katoenen deken daaroverheen… en omdat ze dus altijd naar boven kruipt in bed liggen haar benen (in de slaapzak) ook nog lekker onder een deken… :mrgreen:

misschien een beetje vreemd, maar wat is een slaapje?

Hihi zo heet het merk van een slaapzak :lol:

Ik had er nog nooit van gehoord, maar het lijkt me wel wat! De Combisleeper vind ik zooooooo dik… Voor in de winter misschien lekker, maar mijn zoon kon er niet lekker in draaien.

Deze lijkt me praktisch en lekker licht. Ik ga er eentje bestellen voor mijn dochter! :thumbup:

@mama_van_Jeremy wrote:

misschien een beetje vreemd, maar wat is een slaapje?