Ik heb vanmorgen even een foto gemaakt van hoe Noëlle slaapt.
Zou dit kwaad kunnen dat ze zo ligt?
Och nee joh,
mijn dochter ligt ook wel eens zo.
Soms liggen beide knietjes onder haar kontje en steekt haar kontje een meter in de lucht haha.
Moet vaak lachen om die gekke slaaphoudingen, ze slapen vast lekker zo al lijkt me dat haast niet mogelijk zo haha :mrgreen: :mrgreen:
welnee, die vanmij lag er ook zo bij en dan ook nog eens overdwars
Kun je haast niet voorstellen dat ze zo lekker ligt he… Als ik zo slaap dan word ik 'smorgens helemaal stijf wakker maar oke…
Dacht misschien niet goed voor dr ruggetje, want ze slaapt natuurlijk wel bijna 12 uur zo… Maar als er meerdere kindjes zijn die zo slapen dan kan dat vast geen kwaad… Moest het ff checken…
Het kan nog veel gekker, hoor! :mrgreen:
Ik laat onze meid lekker liggen. Als ze er last van heeft, gaat ze zelf wel anders liggen.
Zolang ze vrij kan ademen, zou ik me er niet al te druk over maken.
ik heb het hier ook maar opgegeven…als ik zelf naar bed ga ga ik altijd even kijken en vind ik meneer in de raarste houdingen…ik leg hem dan altijd weer op zijn rug,maar binnen 2 tellen ligt hij weer precies zo raar.
hij zal het zelf wel fijn vinden…
Mijn Marokkaanse collega zegt dat zij een gezegde hebben:
Als de eerste met de billen omhoog slaapt, dan is de tweede op komst
Maar nee, het kan geen kwaad. Dat hoop ik in ieder geval, want zoonlief slaapt zo ook heel vaak.
Lief he! :inlove: Onze schat ligt er ook altijd zo vreemd bij; overdwars of soms met zijn benen omhoog tegen de bedrand :lol:
mijn dochter heeft altijd zo geslapen en ze slaapt nu nog steeds op haar buik met haar billen de lucht in en haar handjes onder de buik.
@cees77 wrote:
Maar nee, het kan geen kwaad. Dat hoop ik in ieder geval, want zoonlief slaapt zo ook heel vaak.
Oh haha dat was van toepassing hier Nou maar hopen dat de tweede dat ook niet gaat doen :mrgreen:
Maar idd, normaal.
@romata wrote:
Och nee joh,
mijn dochter ligt ook wel eens zo.
Soms liggen beide knietjes onder haar kontje en steekt haar kontje een meter in de lucht haha.
Moet vaak lachen om die gekke slaaphoudingen, ze slapen vast lekker zo al lijkt me dat haast niet mogelijk zo haha :mrgreen: :mrgreen:
zo slaapt onze zoon nou ook altijd als hij begint
soms lligt hij als wij naar bed gaan ook nog zo en soms niet
@cees77 wrote:
:shifty: :shifty: Nee hoor, niet dat ik weet!