slaapfases?

ik heb een vraagje en mischien is dit weer mega overbezorgt hoor.

ik ben van floris gewend dat hij redelijk veel wakker is tussen de flesjes door,maar de laatste week slaapt hij echt van flesje tot flesje…zijn dit nu gewoon fases of moet ik ergens op gaan letten?eerst dronk hij ook met 10 min zijn flesje leeg en nu doet hij er wel dikke 25 min over om gelijk daarna weer als een blok in slaap te vallen…

wie weet het?

Ik denk dat hij lekkker weer in een groeifase zit.

Sven slaapt overdag ook altijd kleine, korte hazenslaapjes.

Soms heeft hij wel dagen dat hij veel meer slaapt.

Ik maak me er niet druk om hoor (ben sowieso geen

onzekere moeder en vrijwel nooit overbezorgd) want als hij

goed drinkt en het verder goed doet zonder koort etcetc

dan zal het wel goed zijn. Maar dat is zoals ik erover denk :wink:

je hebt ook gelijk…ik ben ook veels te overbezorgt :oops: hij drinkt zijn flesje netjes leeg en gedraagt zich voor de rest ook kerngezond…

dank je wel hoor :-*

Na zo’n slaapfase was het hier altijd even een paar dagen moeilijk en ineens kon mijn kleine man weer iets wat hij eerder nog niet kon.

Dus ik denk idd een fase.

natas

Klinkt als de 8-weken-sprong idd. Enne, als je ergens over twijfelt is het alleen maar goed dat je het hier vraagt hoor. Een mama vol met zorgen omdat ze het niet weet is voor geen enkel beebje goed, lekker je zorgen hier neergooien dus :slight_smile:

@D. wrote:

Klinkt als de 8-weken-sprong idd. Enne, als je ergens over twijfelt is het alleen maar goed dat je het hier vraagt hoor. Een mama vol met zorgen omdat ze het niet weet is voor geen enkel beebje goed, lekker je zorgen hier neergooien dus :slight_smile:

de 8 weken sprong .nooit van gehoort.ja en idd erg fijn dat je hier gewoon alles kan vragen.jullie zijn schatten hoor.

vanmorgen toen ik hem uit bed haalde leek het net alsof zijn koppie in een nacht tijd enorm gegroeit was …zal ik me wel verbeelden dan.zijn koppie verandert ook met de week zeg :shock: het begint al een lekkere papzak te worden :inlove: heerlijk ben helemaal in love