slaapdrama

Toch aan t dragen dus… Hopelijk bevalt t.

Ik hoop dat t gauw rustiger wordt s nachts!

:hug:

Niet slapen is ellendig en het breekt je op. Ik ga je geen termijnen noemen hoe lang het hier duurde, dat heb ik een keer bij Fiep gedaan en toen heb ik het verpest :wink:

Vergeet niet dat hij eigenlijk nog heel klein is he, hij is nog maar net bij je. Je zegt dat je niet kunt slapen als hij naast je lig omdat hij onrustig is.

Los van de tips die al gegeven zijn:

Niet iedereen is er fan van, maar heb je wel eens geprobeerd in te bakeren? Dat zou ik dan wel eerst even overleggen met de wijkverpleegkundige ofzo, hij is wel wat jong misschien.

Ik heb inbakeren al geprobeerd, dat maakte geen verschil.

Mereltje, ja ik jou tip maar eens proberen :mrgreen:

En het lijkt me ook wel handig als ik ergens heen moet, en de wagen is niet overal handig om mee na toe te nemen.

Vannacht ging trouwens goed, hij kwam alleen voor de voedingen en sliep goed in zijn eigen bed :dance: Zal wel een uitzondering geweest zijn,hij was heel erg moe.

Ik zou ook zeggen overdag lekker bij je dragen (voor de mamahonger), maar dat doe je nu dus al. Misschien omdat hij nu overdag bij je zo goed geslapen heeft is i 's avonds/'s nachts uitgeslapen genoeg om goed te drinken en slaapt i 's nachts dus ook weer goed.

En verder vind ik dat je kindje met 7 weken nog zo klein is dat i echt nog niet gewend raakt aan de draagzak oid. En laten huilen lijkt me met zo’n kleintje ook nog niet de oplossing. Dochterlief heeft hier het eerste half jaar (ook ivm reflux e.d.) bijna elke dag bij me in de slaapzak geslapen en sliep 's nachts prima in haar omhoog gezette wiegje. Ook hebben mijn beide kids bv gekregen, en mn zoon sliep daarop met 8 weken door en bij mn dochter duurde het een heel stuk langer. Daarentegen sliep mn dochter toen ze eenmaal doorsliep ook echt altijd door. Mijn zoon heeft vanaf 5,5 maanden (toen ik stopte met de bv en op kv over ging :wink: ) weer dat i elke nacht een paar keer komt! Nu met 7 maanden is dat nog maar 2x ofzo per nacht.

Ook sluit ik me aan bij fiep, niet teveel op de klok kijken. Het is nu eenmaal zo, je kindje is nog heel klein en er komen echt betere tijden. Probeer of je overdag misschien steeds een klein beetje kan afkolven, zodat je misschien een keertje vroeg naar bed kan gaan en je partner een voeding kan laten doen, zodat je iig een stuk achter elkaar door kan slapen.

Sterkte, slaapgebrek is killing.

Het blijft drama hier, overdag slaapt hij heel weinig en s’nachts blijft hij vaak komen :?