Slaap lekker!!

Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken :oops: :oops: :oops: :oops:

:mrgreen: slaap ze… :-*

slaap ze idd

:mrgreen:

Ja, welterusten he :mrgreen:

echt wel ooit es :mrgreen:

je ent nog wel erg laat wakker hé ?



reden ? of zo maar niet kunnen slapen



ik lag te piekeren zo rond 12 uur dus en er maar uit gegaan om de nodige mails enz te verzenden je moet toch iets te doen hebben :mrgreen: :roll:

Slapen? Was dat maar waar!

Ik word de laatste tijd steevast om 3uur wakker, en kan dan niet meer slapen. Ongeacht hoelaat ik naar bed ga.

Ik heb op did moment Kerst vakantie, dus nu is het niet zo erg. Maar als ik Woensdag weer terug naar werk ga, hoop ik weer beter te slapen.

:frowning:

Morguh meiden :mrgreen:

Hihi, mutsen! Doet me denken aan de tijden dat ik zwanger was. Men wat sliep ik beroerd! Vond het helemaal niet erg toen ik eenmaal verlof had, zat ik lekker 's nachts op KOK. Er was toen bij ‘zwanger zijn’ of de '9 maanden mama’s ’ een topic voor dezwangeren die 's nachts wakker waren. Gezelllig hoor! Om half 4 toch nog wat te beppen met een mede bijna-mama die niet slapen kon!

@~Marion~ wrote:

Hihi, mutsen! Doet me denken aan de tijden dat ik zwanger was. Men wat sliep ik beroerd! Vond het helemaal niet erg toen ik eenmaal verlof had, zat ik lekker 's nachts op KOK. Er was toen bij ‘zwanger zijn’ of de '9 maanden mama’s ’ een topic voor dezwangeren die 's nachts wakker waren. Gezelllig hoor! Om half 4 toch nog wat te beppen met een mede bijna-mama die niet slapen kon!


En ik ben niet eens zwanger…



Goedemorgen wij waren met z’n 3tjes om 11:15 wakker :dance:

@Greetje14 wrote:

@~Marion~ wrote:
Hihi, mutsen! Doet me denken aan de tijden dat ik zwanger was. Men wat sliep ik beroerd! Vond het helemaal niet erg toen ik eenmaal verlof had, zat ik lekker 's nachts op KOK. Er was toen bij ‘zwanger zijn’ of de '9 maanden mama’s ’ een topic voor dezwangeren die 's nachts wakker waren. Gezelllig hoor! Om half 4 toch nog wat te beppen met een mede bijna-mama die niet slapen kon!


En ik ben niet eens zwanger…



Goedemorgen wij waren met z’n 3tjes om 11:15 wakker :dance:




Je dochter ook? Jeetje wat een uitslaper! Lijkt me heerlijk…



Ik was erom 05:10 uur uit :?

goedemorgen…

hahaha nachtbrakers… :lol: :lol: :lol:



hier ook heerlijk uitgeslapen tot 11.00 uur hoor…

maar ja dat heb je als je zwanger bent en 10x per nacht naar de wc moet om te plasssen :wall: :wall: :wall:

Ja hoor dochterlief slaap lekker samen met ons uit! :inlove:

zooooooooo dan, enkele kokkers hebben echt een hele goede nachtrust gehad, lees ik zo als ik de uren van posten bekijk :liar:



Jeetje, ik hoop dat jullie nog heerlijk pitten nu…



Ik heb een heerlijk slapende nacht achter de rug tot 8.30 u vanmorgen :dance:



liefs

Gerda

haha tijdstip van opstan was 8.00 uur, lag er om hallf 5 in :roll:



Maar wel goed gesapen die korte uurtjes :dance:

Slapen? Wasda? Ik lig al in bed vanaf 23.00 uur, maar slapen ho maar! Even wat drinken en dan poging zoveel :wall: