zo’n kleine skippybal; is dat al wat voor deze leeftijd? (lees 2,5 jaar).
Anne heeft er geen, maar een kindje van het zwemmen wel en die is er reuze gek mee. Wel opletten dat het geen bal is met 2 losse hadvatten, maar met een ring erop, schijnt dat met die losse handvatten niet goed vast te (blijven) houden zijn.
Wij hebben een skippy-paard, daar zit ze al vanaf 1,5 jaar op (en mag tot 50 kilo, dus ze kan er lang mee doen). Je hebt dure van Rodi (zoals op de foto), die van ons kwam van het Kruidvat.
Daar heeft ze laatst opgezeten maar dat vond ik niet zo geweldig gaan.
Die ballen lijken mij eigenlijk beter hupsen .
Ze leek er gewoon al te groot voor :eh:
oh hier is dat ding al bijna 2 jaar dik favoriet…
Ze noemen het “hophopballie” en skeuren er de hele tuin mee door.
Peter heeft nog niet helemaal door hoe hij hem onder zijn tochus moet krijgen, maar dat is Niek hem druk aan het leren…
Hier hebben we ze dus wel, 3 stuks, 2 kleine en 1 al groter want dat wil niek nu wel proberen :inlove:
skippyballen zijn superleuk speelgoed. Zo simpel, niet duur en gewoon leuk. Op de een of andere manier wordt hij er altijd weer bij gehaald. :thumbup:
en ze kunnen elkaar er lekker mee om de oren slaan… :lol: :lol: :lol:
op Wessel’s kdv hebben ze ze ook… er gebeurd vanalles mee… gooien, slaan, aan het stuur van de fiets hangen… maaruh… skippy-en???
maar goed… 't is maar net hoe groot je kindje is (kan ie met de voeten bij de grond) en of ie durft… want het is toch “loslaten”…
Hier hadden de vorige bewoners er eentje laten liggen. Super!
Dank jullie wel! Ik heb ook nog ff gegoogled. De skippybal die ik gezien heb is 50 cm. Ze zeggen dat 45 cm. vanaf 3 jaar is. Ik denk dat Arwen dus nog iets te klein is. Ik ga nu zoeken naar zo’n huppelpaardje!
Fren, heb je die al lang geleden gekocht bij het Kruidvat? En wat kostte die?