Hoi,
het wordt ondertussen best koud 's ochtends vroeg als wij onze zoon in de buggy naar het KDV brengen en de winter komt er natuurlijk aan.
jasjes komen meestal maar tot het middel, broekjes kruipen op en dan heb je nog een stuk bloot been. en hij zit natuurlijk maar stil, nu in de buggy en straks ook voorop de fiets.
dus: wat is handig om aan te trekken in de winter?
zo’n ‘skipak’ (dus een pak aan 1 stuk met capachon)? of toch een losse broek en jas? iets anders?
wordt zo’n pak niet snel te warm? (we hebben geen echte sneeuw/ijs winters meer) :think:
wat zouden jullie aanraden?
hij is nu 9 mdn en draagt maat 68.
Ik heb voor Fieke ook n skipak maar dat is om mee buiten te spelen.
Ik weet niet of dat je n voetenzak hebt, maar als je die hebt dan denk ik dat daarin ook nog
n skipak wel heel erg warm wordt. Als je geen voetenzak hebt dan is n skipak wellicht wel iets.
omdat ik echt alles op de fiets moet doen prop ik haar elke dag gewoon in een mailotte met een broek erover nu het weer kouder word en dit deed ik bij mijn zoon vroegah ook dussuh… geen gedoe met veel te dikke pakken en het grootste voordeel vind ik ook dat die sokken niet uitgaan :mrgreen:
tja, een maillot kan natuurlijk ook :think: helaas heeft hij last van exceem en als ik mijn eigen huid zie denk ik dat dat erg gaat jeuken.
ik ben psychisch allergisch voor dingen die zo ‘aangesloten’ zitten :mrgreen:
misschien een dun pak aan 1 stuk, niet echt van dat skipakstof? :think:
Hieke had een skipak aan op de fiets. Zeker voor de benen vond ik dat erg lekker, vangen toch veel wind. Ligt er ook een beetje aan hoe ver je moet denk ik. Ik was in ieder geval helemaal dol op dat pak, zeker in de ochtenden is het erg koud, nu soms al.
ja, dat vind ik dus ook. we hoeven niet heel lang te lopen maar 's ochtends om 07.00u is het toch behoorlijk koud hoor als je net uit je warme huis en je warme bedje komt!
Ik heb het skipak wat ze aan heeft op de foto nog. Maat 74. Niet supermooi meer, maar zeker nog functioneel. Van mij mag je het tegen verzendkosten (pakketpost) overnemen. Afhalen kan ook natuurlijk. Als het je wat lijkt zal ik het vanmiddag even goed op de foto zitten.
wat een lieve foto! joh, dat zou heel fijn zijn
als je nog een foto zou willen maken heel graag :thumbup: