Skipak maat 86 meisje

Wie heeft er nog een leuk, niet al te duur skipak liggen voor mijn meisje om lekker in buiten te spelen als er sneeuw ligt? Ze zit nu een beetje tussen maat 80 en 86 in.

@Elle wrote:

Wie heeft er nog een leuk, niet al te duur skipak liggen voor mijn meisje om lekker in buiten te spelen als er sneeuw ligt? Ze zit nu een beetje tussen maat 80 en 86 in.

ik heb wel wat liggen maar is het echt voor in de sneeuw of voor op de slee in de wagen,met die maat vermoet ik dat ze nog niet loopt.

pakken die ik heb zijn universeel jongens en/of meisjes weet niet waar je woont ik oosterhout nbr anders wordt het duur aan verzenden ben iki bang

@maritkollau wrote:

@Elle wrote:

ik heb wel wat liggen maar is het echt voor in de sneeuw of voor op de slee in de wagen,met die maat vermoet ik dat ze nog niet loopt.

pakken die ik heb zijn universeel jongens en/of meisjes weet niet waar je woont ik oosterhout nbr anders wordt het duur aan verzenden ben iki bang

Het is wel echt voor in de sneeuw ook, want ze loopt sinds een maand en ze gaat steeds rapper. Ik woon in Noord-Holland, maar heb wel verspreid door het land familie wonen.

vroeg ik omdat de skypakken die ik nog heb geen waterafstotende bovenlaag hebben,dus niet handig vind ik persoonlijk

heb mt 80 en 86 zijn al wat ouder dus ook niet heel erg dik meer.

zijn er totaal 4 blauw,blauwgeruit en 1 rode en 1 rood met groen mogen voor 7,50 euro per stuk weg incl handschoentjes

als je toch intressen hebt maak ik foto

@maritkollau wrote:

vroeg ik omdat de skypakken die ik nog heb geen waterafstotende bovenlaag hebben,dus niet handig vind ik persoonlijk

heb mt 80 en 86 zijn al wat ouder dus ook niet heel erg dik meer.

zijn er totaal 4 blauw,blauwgeruit en 1 rode en 1 rood met groen mogen voor 7,50 euro per stuk weg incl handschoentjes

als je toch intressen hebt maak ik foto

Ik denk dat ik dan toch nog maar even verder zoek, want waterafstotend lijkt me inderdaad wel beter (ze gaat geheid in de sneeuw zitten als ze geen zin meer heeft om te lopen, of gewoon om het te proberen). Wel bedankt voor je reactie!

hel slim marktplaats staan er wel maar best prijzig

winkels als zeeman en wibra hebben vaak ook leuke voor weinig geld

Oh dat is nog een goede tip! Ja, Marktplaats had ik ook al gekeken, maar daar gaan ze gewoon voor 20 euro weg en dan de verzendkosten er nog bij, dan kan ik net zo goed een nieuwe gaan halen. En dat vind ik eigenlijk zonde, want ze dragen t maar zo kort en volgend jaar past ze deze maat niet meer.

Je kunt hem wassen, met harmisol dan is hij vuil en water afstotend :wink: haast geen ene soort stof laat anders geen water door, ook die zijn behandeld hoor :wink:

H&M heeft ook vaak leuke voor niet al te veel geld.

Het eerste jaar dat J. kon lopen had ze trouwens ook een skipak dat niet heel erg waterdicht was. Was helemaal niet erg als ze eventjes in de sneeuw ging zitten, zolang ze geen uren bleef zitten hield de stof en voering echt wel wat tegen. Ze heeft er ook best veel zittend in de sneeuw gespeeld. Maar het jaar erna wilde ik wel een echt goede waterdichte. Heb hem toen een maat te groot gekocht (bij de H&M ;)), zodat ze hem (waarschijnlijk) twee jaar aan zou kunnen. :slight_smile:

Wij hebben hier geen H&M helaas en online zijn ze uitverkocht. Ik ben natuurlijk ook weer veel te laat hiermee.

Bestaan er regenbroekjes in die maat? Anders een regenbroekje over de gewone kleding aantrekken, zou ook een idee zijn.

Ik heb inmiddels toch een skipakje weten te scoren via Marktplaats, dus ik zal vragen om een slotje op dit topic. Bedankt voor het meedenken allemaal!