Skibroek en jas mt. 116

Voor mijn oudste dochter ben ik (tja nu al…) op zoek naar een skibroek en bijbehorende jas. Ik heb mp al afgestruind, maar ik kan toch niet echt iets vinden naar mn zin eigenlijk :oops:

Misschien heeft iemand hier een mooie voor mij te koop? Graag niet duurder dan 40 euro.

Ah heeft ze hele mooie setjes

Huh? Bij de AH? Of begrijp ik het nu verkeerd? :lol:

Nee, je begrijpt het goed. :slight_smile: Ik dacht alleen dat ze alleen jassen hadden (in de folder staan tenminste alleen jassen)…maar kan me vergissen, want ik heb niet in de winkel zelf gekeken, omdat ik al een set heb (van de H&M).

ja de ah ik heb er een broek weg voor d en er waren ook jassen

Ik ben er net geweest en heb ze inderdaad gezien, maar ik vind het jammer dat Jinte dan niet de enige is hier in S’hoven die ermee loopt… :oops: Zeker nu op de basisschool wil ik graag iets waarvan de kans klein is dat er nog een kindje mee loopt. Dus niet bij H&M kopen en eigenlijk dus dan ook neit bij AH… Erg ben ik he ? :wink:

Als je iets unieks wilt en er maar 40 euro voor wilt betalen ben je wel erg, ja. :stuck_out_tongue:

Hopelijk vind je dan iets hier of op mp uit oudere collecties. :slight_smile:

c&a heeft ze ook

Oudere collecties vind ik idd niet erg Nienke.

Ik heb inmiddels een mooie jas gevonden via mp, en ga via c&a een broek erbij bestellen!