Zoek een skibroek voor mijn meisje, kleurtjes vind ik niet zo boeiend als het maar geen blauw/groen is.
HM heeft niets meer liggen in haar maat, en bij de Hema hebben ze hier niets meer.
Heb je al op mp gekeken ?
daar had ik vorig jaar de onze ook gekocht, en was echt als nieuw!
wel groen :lol:
Heb er pas een bij de Wehkamp besteld, een donkergrijze van Scapino. Daar hadden ze maat 104 nog volop!
Op MP koop ik niets meer, tig keer kleding anders aan gekregen dan vermeld.
Zal eens bij scapino gaan kijken…
Hema heeft ze gewoon op de site. Wit, roze en oranje voor de meiden.
Daar bestellen en laten bezorgen bij de dichtsbijzijnde hema die je in de buurt heb en het daar ophalen. Lekker makkelijk.
Hoef je ook niet alle winkels af of ze iets hebben liggen.
@romata wrote:
Op MP koop ik niets meer, tig keer kleding anders aan gekregen dan vermeld.
Zal eens bij scapino gaan kijken…
Ja dan moet je het niet doen, dan kun je uberhaubt maar beter nieuw kopen…op kok heb je helaas ook geen garantie!
Hema vind ik de kwaliteit echt bagger, in ieder geval van de skibroeken. Als ze er 1 x mee vallen dan zit er een gat in, dat idee heb ik. Liever een stofje dat wat steviger is.
Melanie: Nee dat klopt, maar vertrouw het meer dan MP.
@romata wrote:
Hema vind ik de kwaliteit echt bagger, in ieder geval van de skibroeken. Als ze er 1 x mee vallen dan zit er een gat in, dat idee heb ik. Liever een stofje dat wat steviger is.
Melanie: Nee dat klopt, maar vertrouw het meer dan MP.
Ok dat kan!
Misschien nog bij v&d :think: of intersport …die van hema zijn ook heel dun vind ik…
Heb je al een skibroek??
Ik heb hier een ter stal en daar hingen er heel veel nog… weet alleen niet of ze 104 hebben…
Wil wel ff voor je kijken??
bij HM staat er online nog wel 1 in het groen, voor een tientje.
Voor een tientje ging ze dus mooi wel in het groen :mrgreen:, ´t is maar een overbroek
(ik heb zelf de paarse al een tijdje in huis, is volgens mij prima hoor voor nederlandse sneeuwbuien)