Sketchers: Shape up... ervaringen?

Ik zie weer de reclame’s komen van de Shape up van Sketchers. Aan de ene kant lijkt het me wel wat, maar aan de andere kant: ze kosten 100 euro :shock:

En da’s een hele aanslag op mijn budget.

Dus voor ik ze zou aanschaffen, hoop ik dat jullie ze al hebben en jullie ervaringen met mij willen delen…

zat je ook night at the museum te kijken :lol: :lol: :lol: :lol:

verder geen ervaringen :slight_smile:

hmm ik weet het niet hoor, vind ze er ook niet echt geweldig uitzien met die zool :wink:

heb hiervan goedkoper exemplaren van gezien bij van haren mijn buurvrouw heeft ook zulke schoene maar dan van tellsell en die is er helemaal fan van

mijn schoonouders lopen erop en vinden ze geweldig. Ik vind ze er zelf vreselijk uitzien :oops:

Volgens mijn fysio helpt dat helemaal niet en kan je net zo goed op gewone loopschoenen lopen. Het enige waardoor vaak lijkt dat het werkt is dat mensen onbewust meer wandelen als ze die schoenen aanhebben. :slight_smile:

Ik heb skechers tone ups sinds gisteren. Dat waren nog de enige warme laarzen (a la snowboots) in mijn maat en ik moet zeggen dat ze vanaf de eerste minuut echt super lopen. Heb er zeker geen spijt van. Overigens heb ik er ‘maar’ 45 euro voor betaald.

Ik heb er ook over nagedacht. Mede omdat ik steunzolen draag met een afwikkelbalk. Ik dacht dan is die shape up precies iets voor mij. Maar na overleg met mijn fysio heb ik er toch van afgezien. Op zich zou je er best op kunnen lopen. Dat is het grootste probleem niet. Maar je staat ook wel eens stil. Heel vaak zelfs en dan sta je steeds in onbalans waardoor je lijf zich steeds gaat corigeren en dus je spieren zijn steeds gespannen. En dat levert een overbelasting op.

Hoe een overbelast lijf voelt weet ik inmiddels omdat ik mijn balans weer moet zoeken na een operatie aan beide voeten. Ik ben nu bijna een jaar fysio verder en het is nog niet weer normaal :frowning:

hier wel erg goede ervaringen er mee, niet om af te vallen hoor, maar ik heb een chronische peesplaat ontsteking en kan eigenlijk zelfs op steunzolen niet meer pijnloos lopen, op mn sketchers wel dus…

ik draag ze alleen als ik weet dat ik veel op mn voeten sta

ik vind ze heerlijk lopen

Charmant en elegant zijn ze zeker niet… Maar als ik nu zie wat ik de afgelopen drie weken achter de wandelwagen heb gelopen, zou zo’n extra ondersteuning best lekker zijn…

Ik zag idd ook laatst bij de REAL (DE) ook namaak… die waren zo’n 35 euro geloof ik…

Ik wacht nog even meer reacties af :wink:

@wisje wrote:

Charmant en elegant zijn ze zeker niet… Maar als ik nu zie wat ik de afgelopen drie weken achter de wandelwagen heb gelopen, zou zo’n extra ondersteuning best lekker zijn…

Ik zag idd ook laatst bij de REAL (DE) ook namaak… die waren zo’n 35 euro geloof ik…

Ik wacht nog even meer reacties af :wink:

in duitsland heeft deichman ze ook en waren ze ook niet duur wist niet of je in de buurt van dl woonde vandaar dat ik het maar niet gemeld had :oops: