Skeelers of rolschaatsen?

Onze dochter heeft als wens voor d’r verjaardag nieuwe skeelers. Nu vind ik dat niet zo’n probleem, maar ik ben niet voor geld over de balk. Ik ben bang dat ze er nog te klein voor is. Schaatsen ging goed op dubbelijzers, we hebben ook geen enkele geprobeerd eigenlijk, dus ik heb geen idee of ze het kan.

Wat is aan te raden voor een 5 jarige?

Wat vind ze zelf leuk dan?

M had vorig jaar ook al skeelers en hij kon er heel goed op skeeleren hoor. En ik had van die verstelbare skeelers die 3 maten mee gaan.

Ik heb een keer bij KARWEI gezien dat er een verstelbare schoen was waar je 3 verschillende onderkanten aan kon doen, schaats, rolschaats én skeeler…

Dat is er dus, heb je zeker de juiste keuze…

Ik zou voor Skeelers gaan, daar kunnen ze toch echt wel vlugger op weg dan je denkt. Toen Anne ze voor het eerst aan had was ze er zo op weg. Ligt natuurlijk wel een beetje aan je kind, maar voor een kind van 5 kan het mijnsinziens best.

Ik heb nog een goed paar staan hier maat 30-32 voor 15 euro :wink: .

Eva heeft verstelbare rolschaatsen en daar heeft ze het stabiel op kunnen leren. Ze wil nu graag skeelers voor haar 7e verjaardag. Ik denk nu wel dat ze dat kan.

Waar kun je mooie skeelers kopen? Ik wil niet van die plastic dingen. (Ze heeft maat 31)

Die van Anne zijn gekocht bij decathlon, dat zijn erg fijn verstelbare skeelers en niet kapot te krijgen. Echter heeft die winkel geen internetshop en zit ie alleen in kerkrade en amsterdam. Goed betaalbaar en degelijke sportspullen hebben ze daar.