Skeelers, inlineskates, wie heeft er verstand van?

Lotte wil graag skeelers, maar wat is het verschil tussen skeelers en inlineskates? Op Marktplaats zag ik ook de term abec en soft wheels. Ze gaat ze alleen gebruiken om met vriendjes en vriendinnetjes wat op straat te rijden. Waar moet ik rekening mee houden? Ik zag dat Bas v.d. Heijden deze week een aanbieding heeft. Is dat iets of wordt dat een miskoop?



Groetjes,



Viratine

Het is hetzelfde verschil als tussen Noren en ijshockey schaatsen. Volgens mij zij de inline de ijshockey variant en dus wendbaar om mee te spelen en skates de " Noren " en dus voor de lange afstanden.

Klopt, skeelers zijn echt voor de sport en de inline skates ook voor het spelen.

Als je gaat lezen dan raden de proffessionele skateshops voor kinderen op straat al spelend wat skaten enzo, gewoon van die verstelbare skates aan. Die kosten rond de 30 euro met uitlopers naar 40 en dan overbruggen ze vaak 5 maten.



Niek heeft die ook, ze draagt schoenmaat 31 en heeft skates maat 34 tot 38 want ze vallen wel klein. Met 1 paar goede sportsokken erin en bescherming om, skate ze er zo op weg. Doen het prima. Abec gaat pas echt belangrijk worden als ze verzot raakt op skaten en zwaarder word dan 50 kilo.



Ik zou me er nu dus nog niet te druk om maken.

Hele goedkope zou ik dan weer niet doen, het moet wel lekker rollen.



Nijdam verkoopt leuke kinderskates en Bart smit heeft ook een aanbieding momenteel, voor 24,95 dacht ik…