Onze kleine (grote) man wordt binnenkort alweer 5 jaar en jawel meneer wil graag een sjoelbak. Opa en Oma hebben zo’n ding en dat is natuurlijk helemaal geweldig.
Weten jullie mischien of ze die dingen ook in speelgoedwinkels verkopen? Heb al is even op de site van de Bart Smit gekeken, maar kan hem daar niet vinden.
Bij de Wehkamp kan ik hem ook wel bestellen, maar wil toch een beetje prijzen vergelijken zeg maar.
Wie o wie weet waar ze die dingen allemaal verkopen.
Groetjes Gismo
Houten speelgoedwinkels hebben ze, hier in ieder geval wel.
Oke, dus daar kan ik is even gaan kijken!
Bedankt!
hier de “gewone” speelgoedzaken ook als intertoy toy r us blokker …hier zie ik ze vrij veel nog.
Wij sjoelen ook met enige regelmaat en wendy vindt het ook geweldig maar vindt de kleine kinder sjoelbak zelf niks, maar de grote zodat ze gewoon potje met ons mee doet. Ook doet ze wel es met vriendjes of vriendinnetjes die mee komen te spelen of tijdens haar feestje thuis gedaan met verjaardag vorig jaar.
Bianca, o.k. dan weet ik het nu helemaal zeker dat ik gewoon een grote wil hebben voor hem.
Zat eerst te denken aan een kinder sjoelbak, maar twijfelde daar erg aan.
We hebben hier in het dorp een Intertoys dus dan ga ik daar morgen is even kijken.
Weten jullie toevallig wat jullie voor die dingen hebben betaald ongeveer.
Zie op internet hier en daar prijzen van rond de 70 euro :shock: en dat is me echt te gek eigenlijk.
marktplaats?
Ja wij hebben destijds een voor mijn moeder gekocht ik meen iets van 45 euro , wel nieuw maar merkloos ( geen sportsjoelbak dus ) Die we nu hebben is dus van mijn moeder na de overlijden.
Ik weet niet of de grote sjoelbakken ook bij de speelgoedwinkels zijn hoor, ik meen alleen de kleinere
Ik ga morgen wel gewoon even kijken. Anders kan ik hem altijd nog bij de Wehkamp bestellen.
Hazze, mp is ook een idee, maar dan moet het wel een beetje in de buurt zijn. Heb al wat rondgekeken, maar hier in de buurt staat er nergens een op. Ze zijn zo groot dat het niet makkelijk te versturen is. Denk zelfs dat het nog een hele klus wordt om zo’n ding in de auto te krijgen.
Mijn zoon heeft sinds jaren de kleine variant en die was hier dus wel een enorm succes!
Gewoon bij de Brt Smt vandaan!
Mamy, hij heeft bij mijn ouders al regelmatig met de grote sjoelbak gespeelt en dat ging echt heel goed. Ben bang dat als ik zo’n kleintje haal dat hij dat minder leuk zal vinden.
Vandaag naar de Intertoys geweest. Ze hadden hem daar niet liggen, maar konden hem wel voor mij bestellen. Volgende week dinsdag is hij binnen.
Koste daar 33 euro dus dat viel me mee.
Bedankt voor het meedenken in ieder geval.
En heb je dan het grote of de kleine variant?
Iig een leuk bedacht kado vindt ik :thumbup:
Bianca, het is de grote geworden. De kleine hadden ze wel op voorraad overigens.
Ja het is zeker een leuk kado. Weer is iets anders dan Duplo of Lego haha!
Zo en dat voor die prijs is prima te doen ook nog es.
:thumbup:
Ja ik vond de prijs ook echt meevallen!!
dat die dingen nog bestaan zeg… :shock: das echt een blast from the past, :shock:
Haha ja ik vroeg het mij ook af of die dingen nog verkocht werden, maar schijnbaar wordt het spelletje nog steeds gespeeld
hah hier in groningen is heteen “gewone” sport
Het wordt in buurthuizen wel gedaan maar ook echte clubs hoor ( zoals je ook wel bowleingclubs hebt)
Daarom schreef ik dus ook even van als thuisgebruik kun je een simpelere en hoef je geen wedstrijdbak…
vraag me niet wat het verschil is, zal iets in het houtwerk zitten enzo en kwa strof/gladheid
Jeetje dat wist ik dus niet joh! Eigenlijk is het dus een echte sport!
in groningen is idd een sjoelclub die ook wedstrijden doet
of hjet elders in hetland voorkomt weet ik niet hoor ,
ms zijn wij euhm hoe noem je dat ?
nu ja enig in ons soort :mrgreen: