Sjips, en nu?

Oh wat is dit balen zeg :wall:

Een maand of 3 geleden hebben we een wipstoeltje voor Abby gehaald.

Helemaal nieuw bij Babyplanet.

Nu kom ik er zojuist achter dat de bekleding kapot is, hij is op een cm of 3 lang te dicht op de kant van de stof dicht gemaakt waardoor er nu een rafelend gat is ontstaan op een naad. (ik hoop dat duidelijk is wat ik bedoel.)

We hebben de bon blijkbaar niet bewaard :wall: en hij is ook niet met de pin betaald dus ik heb geen bewijs dat ik die stoel bij babyplanet gekocht heb :wall:

Op de stoel zelf is geen merknaam terug te vinden dus een fabrikant kan ik ook niet aanschrijven.

ik vind het toch wel jammer dat zo’n stoel zo snel kapot is maar ja, had ik het bonnetje maar moeten bewaren, hij zit niet in het doosje met de rest van de bonnen en garantiebewijzen want die dingen bewaren we normaal gezien altijd.

Wat kan ik nu nog doen (buiten Babyplanet zonder bonnetje proberen of een nieuwe kopen) om een andere stoel te krijgen?

Tja ik zou gewoon heel scheinhelig je verhaal gaan ophouden bij babyplanet, dat je het zo zonde vind van het stoeltje, en dat je ondanks geen bonnen etc het toch wel graag wou melden, ook met oog op andere mensen die misschien het stoeltje kopen etc.

Misschien dat je een hele aardige verkoper treft…

(en is het niet het huismerk oid, dat je het niet eens ergens anders had kunnen kopen? misschien ook handig even te checken)

Brutale mensen hebben de halve wereld hoor… gewoon proberen. Het is gewoon zonde van het geld om dat niet te proberen!

Misschien is het wel een fabrikagefout die meerdere klanten heeft gedupeerd, en dan hebben ze meestal wel een mooie oplossing.

Hoezo nu weer schijnheilig of brutalen hebben de halve wereld ? Je hebt gewoon een ondeugdelijk product gekocht bij de Babyplanet en zij hebben een uitstekende service weet ik uit ervaring dus je kunt gerust met het stoeltje terug gaan en je probleem voorleggen.

Het wipstoeltje van onze dochter bleek ook niet goed te zijn en wij kregen gewoon een nieuwe mee. Dit was overigens bij de Prenatal.

Gewoon mee terug gaan bon of niet, dit mag niet zomaar gebeuren.

@Karin2 wrote:

Hoezo nu weer schijnheilig of brutalen hebben de halve wereld ? Je hebt gewoon een ondeugdelijk product gekocht bij de Babyplanet en zij hebben een uitstekende service weet ik uit ervaring dus je kunt gerust met het stoeltje terug gaan en je probleem voorleggen.

Het wipstoeltje van onze dochter bleek ook niet goed te zijn en wij kregen gewoon een nieuwe mee. Dit was overigens bij de Prenatal.

ik bedoelde het meer als spreekwoord. Ze heeft het daar gekocht, en het is nog redelijk nieuw, gezien de leeftijd van haar dochter. Zonder bon toch proberen, dat is meer wat ik wilde zeggen.

gewoon terug gaan.

heb je trouwens misschien een foto?

Kunnen wij misschien iets herkennen qua merk, of misschien heeft iemand dezelfde. :shifty:

De service van BabyPlanet varieert blijbaar per vestiging, want de vestiging hier in de buurt heeft niet zo’n geweldige service…

Maar ik zou er zeker mee terug gaan, het is duidelijk een fabricagefout.

Ik zal Donderdag eens terug gaan naar de vestiging waar ik hem gekocht heb.

Misschien hebben ze wel een goede service hier in de buurt.

Ik kan mezelf nog voor mijn kop slaan dat ik de bon kwijt ben, ik ben altijd heel zuinig met die dingen.

Ik zal straks nog even kijken of ik een foto kan vinden/maken.

Kan je niet een kopie van je dagafschrift meenemen?

Succes en ik hoop dat ze je gewoon een ander stoeltje geven!

@Viragootje wrote:

Kan je niet een kopie van je dagafschrift meenemen?

Succes en ik hoop dat ze je gewoon een ander stoeltje geven!

Hij is niet met de pin betaald :wink:

De vestigingen hier in het noorden, Groningen, Assen en Drachten, zijn heel servicegericht. Ik hoop bij jou in de buurt ook Rivella en mag je een nieuwe uitzoeken. Als Babyplanet jouw wipstoeltje herkent, stuurt deze de wipstoel naar de betreffende fabrikant en krijgt hiervoor een nieuwe of een vergoeding mits aannemelijk gemaakt kan worden dat de wipstoel nog niet zo oud is. In jouw geval moet je dat aan het stoeltje kunnen zien lijkt mij.

Heb je niet nog meer artikelen daar gekocht? In combinatie met dit stoeltje…

Misschien herkennen ze je als je daar vaker komt?

Ik zou het ook gewoon proberen. Het is natuurlijk niet aan te tonen dat je het stoeltje pas zo kort hebt omdat je geen bon hebt, maar zoals iemand al zei, misschien kun je de leeftijd van jouw dochter aanhalen en dat je het stoeltje voor haar gekocht hebt…

Gewoon terug gaan!

En staat het stoeltje niet op de website van hun?

@Nicje wrote:

Ik zou het ook gewoon proberen. Het is natuurlijk niet aan te tonen dat je het stoeltje pas zo kort hebt omdat je geen bon hebt, maar zoals iemand al zei, misschien kun je de leeftijd van jouw dochter aanhalen en dat je het stoeltje voor haar gekocht hebt…

Gewoon je kind meenemen :wink:

Ik zou gewoon terug gaan, het voorleggen, willen ze niks, dan staan ze in hun recht want geen bewijs van betaling, maar zij willen iets aan jou leveren en bedrijven hebben daar vaak voldoende voor over.

@lydia wrote:

@Nicje wrote:

Gewoon je kind meenemen :wink:

En je oudste thuis laten;-)

ik zou het proberen te maken, bekleding kan er af denk ik ? lapje stof er tussen maken is dat misschien een mogelijkheid ? zonder bon en bewijs van aankoop zou ik persoonlijk niet terug durven gaan, maar ben benieuwd of jij het wel durft :wink:

Florance,

als je het toch daar gekocht hebt en het is na zo’n korte tijd al kapot, dan mag je toch terug gaan? :wink:

Gewoon je recht halen hoor. En als het niet lukt, dan kun je altijd nog zelf met naald en draad (naaimachine) aan de slag…

@Florence wrote:

ik zou het proberen te maken, bekleding kan er af denk ik ? lapje stof er tussen maken is dat misschien een mogelijkheid ? zonder bon en bewijs van aankoop zou ik persoonlijk niet terug durven gaan, maar ben benieuwd of jij het wel durft :wink:

Het is gewoon te krap in elkaar gezet, de randen van de lappen stof zijn ook niet afgelockt dus als je dan te dicht op de rand naait, laat de stof los van het stiksel.

Daar kan ik lapjes achter zetten zoveel ik wil, mooier wordt het er niet op :wink:

Maar goed, het is geen kwestie van niet durven hoor, het was meer een kwestie van welke rechten heb ik nog en hoe ver zal het personeel van Babyplanet gaan.

Ik was soweiso terug gegaan maar misschien waren er nog andere opties :mrgreen:

gewoon terug gaan ja, ik had laatst net 2 maanden nadat de garantie verlopen was van de chicco kinderstoel een scheur bij de naad. Heb een brief gestuurd en gezegd dat ik het erg jammer vind dat we net 2 maanden na de garantie problemen kregen en of ze er nog wat aan konden doen. Kreeg zonder bericht een nieuw bekledingset toegestuurd :thumbup: dus altijd proberen en krijg je het aan de ‘balie’ niet voor elkaar zal ik zelfs nog een brief met foto proberen :wink: