site voorzingen kinderliedjes door kleuterjuffen

Er is hier ooit een toppic over geweest; een site waarop juffen kinderliedjes voorzingen. Ik kan het toppic niet terugvinden en de site niet. Wie helpt?

http://www.kinderliedjes.nu

Bedoel je deze? Hij staat iig bij mijn favorieten :mrgreen:

leuk is ie he :mrgreen: met de gebaren erbij, geweldig om te zien :smiley:

Jaaaaaaa! Dat is 'm! Thanx!! Andere pc was gecrasht en ik ben veel kwijt :frowning:

Ik ben zelf ook zo iemand die dan tig favorieten opslaat en vervolgens niets meer kan vinden(al helemaal niet als er een nieuwe laptop of pc moet komen) Mijn oplossing hiervoor is nu evernote. Gratis programma waarin je alles wat je wilt onthouden kunt opslaan. Zie het als digitale post-its(en ja ook daar ben ik verslaafd aan…). Ik gebruik het nu voor interessante websites, verlanglijstjes, cadeautips die ik in de loop van het jaar tegenkom en nu ook voor mijn recepten. Zo heb ik overal waar internet is toegang tot mijn ‘notes’ :mrgreen: :wink:

@eisblume wrote:

Ik ben zelf ook zo iemand die dan tig favorieten opslaat en vervolgens niets meer kan vinden(al helemaal niet als er een nieuwe laptop of pc moet komen) Mijn oplossing hiervoor is nu evernote. Gratis programma waarin je alles wat je wilt onthouden kunt opslaan. Zie het als digitale post-its(en ja ook daar ben ik verslaafd aan…). Ik gebruik het nu voor interessante websites, verlanglijstjes, cadeautips die ik in de loop van het jaar tegenkom en nu ook voor mijn recepten. Zo heb ik overal waar internet is toegang tot mijn ‘notes’ :mrgreen: :wink:




Oehhh… dat klinkt goed! Echt iets voor mij. Ik ga meteen even kijken, bedankt ook voor deze tip :thumbup: