site voor babykleding

Help ik zie door de bomen het bos niet meer!

Wie weet er sites voor leuke betaalbare babykleding ( 9 maanden)

En heeft hier ook goede ervaringen mee??

Ja een lastig probleem ik ken het. Ik heb een dochter van 10 maanden en ben ook altijd op zoek naar leuke betaalbare kleding.

Ik bestel bij kleertjes wel eens want ik vind het merk baby cakewalk zo leuk. Aangezien het best prijzig is speur ik vaak net zo lang dat ik dingen voor de helf van de prijs vind. Voor de rest heeft wibra ook echt leuke kleding maar ik vind de maat wat klein vallen. Voor de rest vind ik de internetsite’s met name erg duur maar dan heb je wel kleding waar je niet alle baby’s in vind.

Ook kan je kijken bij de grotere webwinkels zoals wehkamp, bonprix, neckerman en babywalz.



Ik ben benieuwd of andere leukere tips hebben. :slight_smile: :slight_smile:



Edit beheer: alleen namen noemen graag, denk aan commerciele links.

ikenmijnkind

H&M, Hema, V&D

Esprit, Mexx, Z8 en Lief! (ligt er aan wat je betaalbaar vindt, maar anders in de uitverkoop ;))



Maar ik vind het bij sites altijd zo jammer dat er direct weer zoveel verzendkosten bij komen… Het is dan alleen ‘goedkoop’ als je heel veel in één keer besteld…en daarvoor is bv. kleertjes dan weer handig, omdat die zoveel verschillende merken verkopen. Maar ja, daarvan is het meeste dan weer niet heel goedkoop. Wehkamp is dan bv. ook handig, want die hebben ook veel merken, waaronder ook goedkopere als C&A.

Kleertjes is idd leuk en kan je zo duur maken als je zelf wil.

Maar goed bij de SALE moet je er snel bij zijn in de hogere maten, voor Roan was er vrij weinig meer :?

Wat vind jij betaalbaar, want daar ligt wel de lijn.

Wat ik betaalbaar vind hoeft voor jouw niet zo te zijn en andersom.



Elk geval deze site’s bezoek ik vaak (met Sale nog leuker!)

Kleertjes

Kixx-Online

Z8-baby

Ik en mijn kind.

Puck Online

Esprit.

Mexx

H&M

Kinderkleding-te-koop.

V&D (ook online)

Hema (ook online)

Henk Ten Tor

Olliewood

AmazingKids

Woods

Piraten en Prinsessen.

Happy Bee

Bonprix



zullen er vast nog meer zijn, maar kom ik 123. niet op!