Site speelgoed & leeftijd?

Ik ben aan het oriënteren wat voor speelgoed leuk is voor als Marith jarig is.



Ik heb bij buren gezien dat die kids enorm veel zooi krijgen.

Dat begint al met de 1e verjaardag.



Ik denk er over om een digitaal verlanglijstje te maken.

Zodat Marith alleen spullen/speelgoed krijgt wat wij graag voor haar willen hebben.

Ik hou namelijk niet zo van knuffels en prullaria!



Is er ergens een site of iets waar je kan zien wat geschikt is voor een bepaalde leeftijd ?

ik lees mee

leest ook mee

wwwpuntspelendwijzerpuntnl

wwwpuntspeelgoedinfopuntnl

hier heb je van fisherprice een mooi overzichtje…



http://www.fisher-price.com/nl/toys/toysbyage/

op de sites van bart smit en intertoys kan je ook na leeftijd zoeken.

Goed idee Anita want vind al die onzin dingen ook helemaal niks.

Als ik kijk wat ik nu al aan knuffels heb gekregen in de kraamtijd denk ik jee waar laat je al die dingen.

Hele vensterbank en kleding kast staan vol bij Joey en elke keer als ik af moet stoffen ben ik dus druk bezig.

Maar goed wat je krijgt mag je niet wijgeren he :oops: :mrgreen:

Maar wil er echt geen 1 meer bij hebben hoor hahah.

ga ook eens kijken op de adviezen die gegeven worden thanks.

@colle wrote:

hier heb je van fisherprice een mooi overzichtje…



http://www.fisher-price.com/nl/toys/toysbyage/




van 6 tot 11 mnd. geven ze maar 1 ding aan en wat voor ding hahah word mama en papa gek van denk ik :mrgreen:



vind van 12 tot 23 mnd. ook niets eigenlijk dus niet echt leuke site want ze hebben veel meer.



Maar goed das mijn mening he smaken verschillen natuurlijk

Je kan ook zelf gaan neuzen in diverse winkels en noteren wat je leuk lijkt voor Marith.

Zo had ik het vorig jaar ook gedaan voor Tejo.

Overigens wel maar weinig mensen die daadwerkelijk naar dat lijstje hebben gekeken :roll: Maar kwamen toch wel weer met leuke cadeau’s die ik nooit eerder had gezien :eh:



Gelukkig is de boodschap GEEN KNUFFELS wel aangekomen. Heel zelden komt er iemand aan met een knuffeltje. En dan vaak met reden. Die was gewoon zo leuk :inlove:



Maar de boodschap is wel overkomen, want Siep heeft bijna geen 1 knuffel gekregen bij zijn geboorte :lol: (en wel veel speelgoed wat nu erg leuk is voor Tejo :roll: )



Ik heb voor Tejo’s 2e verjaardag ook geen echt lijstje meer gemaakt. Slechts een paar cadeau ideeën op mijn weblog.

En wat niet: knuffels en Duplo daar heeft hij inmiddels ook ruimvoldoende van. :shock:



:-* Liefs, Evelien :vlinder: