sintkado voor mijn broer

Natuurlijk trek met lootjes trekken mijn broer. Ik weet duizen dingen te geven, maar geen van die dingen voelt goed. Laat me even uitleggen:



Hij is dit jaar voor het eerst vader geworden. Is al bijna 40. Heeft altijd veel gereisd en mist dit ontzettend. Naar zijn werk heeft een lange reistijd (zit dus veel in de auto).



Ik wil een kado waarmee ik hem echt blij maak. Dat verdient hij gewoon. Iets was zijn nieuwe vaderschap, het gemis van het reizen en zijn lange reistijd in 1 of een paar kadotjes samenvat.



Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben…



Het budget is €10. Iemand ideeen?

Ik wilde eerst zeggen een Moleskin Travelguide maar dat is boven het budget.



Als je aan foto’s zou kunnen komen van zijn reizen, dan zou je een een start voor een travel guide kunnen maken voor hem via een digitaal fotoboek of een notitieboek/plakboek waar je een begin in maakt met een mooie eigen ontworpen kaft van zijn foto’s en eventueel fotootje van de baby.

Eigenlijk alleen leuke voorkant en bijvoorbeeld een index met hoofdstukken van waar hij geweest is waar hij dan zelf over kan schrijven.

Dit met zijn pasgeboren kindje in gedachten, dat hij het voor de baby een naslagwerk schrijft zodat hij/zij straks weet waar papa allemaal geweest is en gedaan heeft en wat daarvan “the places to be” waren.



Daarmee geef je aan dat ondanks dat hij het mist toch al hele mooie herinneringen en ervaringen bezit die hij kan delen met zijn kostbaarste bezit van dit moment.

Wat een top idee! Ik ga er eens even induiken!



Meer ideeen zijn welkom hoor!