sinterklaasjournaal/pietendiploma

Niet aan beginnen want je wordt er gek van :wink:





Er is hier een meisje in huis en dat meisje kijkt elke dag even op de site.

Want als je je inlogt kun je bijna elke dag een spelletje doen en doe je het goed, dan krijg je een punt. Bij 12 punten heb je je pietendiploma.



Heel leuk natuurlijk (als je klein bent :wink: ) maar wie doet dat hier ook?





En kregen jullie die pepernoten vandaag wél meteen in de oven???

Of ben ik simpelweg dom :angel:

Nu MOET ik gaan kijken van mijzelf :oops:

Nou bij mij kijken ze enkel naar he programma. Timo is niet zo van de pc … nog niet hihi

@issie wrote:

Nu MOET ik gaan kijken van mijzelf :oops:






ben je nog bezig met die stomme pepernoten?

:mrgreen:

Indy was vandaag zo moe dat we het vanavond even overgeslagen hebben. Maar ik ben nu wel nieuwsgierig geworden wat Indy (of liever gezegd mama) morgen moet doen…

ze willen het bij mij 2 keer per dag zien… ook al zijn het dan herhalingen hihi maakt allemala niet uit…



celes

Het is leuk dus hahaha



ik zal vanavond eens met daphne en myrna gaan kijken :thumbup:

online bedoel ik he :wink:



Dan moet je kind inloggen en kan ze punten sparen.

:evil: :evil: …wordt ook steeds gestoord door een baby en een peuter :mrgreen: :oops: :mrgreen:

Ha, ik ben blij dat mijn zoon dat nog niet ontdekt heeft, wel kijkt hij meerdre malen de uitzendingen online. Ik kijk alleen voor de sorryPiet :inlove: :inlove:



Maar, dat spelltje klinkt als iets dat ik ook wel erg leuk zou vinden, en ik begin er nou eens niet aan, ik hou het bij de Neopets :mrgreen: Daar ben ik ook aan begonnen dankzij zoonlief. Hij kijkt er nu nooit meer naar, maar mama moet van zichzelf elke dag spelletjes doen om punten te verzamelen :shifty: :think: :mrgreen: