Sinterklaasjournaal komt weer!

Ik ben d’r zo gek op he, dat sinterklaasjournaal :mrgreen:



Helaas hebben we het sinterklaasjournaaloverzicht 2006 vanmiddag gemist :frowning:



Maargoed, straks om 17.40 zitten we er klaar voor hoor!



Ik hoop maar dat er dit jaar niets fout gaat :shifty: :wink:



Kijken jullie ook?

Ikzelf niet, maar manlief en dochterlief vinden het super!

oeh leuk jaah



Hier proberen we ook de club van Sinterklaas te volgen

en de cd’s van Jochem zijn al meerdere keren gedraait



Leuk leuk leuk



en natuurlijk zaterdag naar de Intocht :dance:

Indy vraagt de héle dag al wanneer het nou begint! Vorig jaar was ze nét te klein, nu ze bijna 5 is leeft het volop! :mrgreen: Nog 20 minuten geduld hebben…

Ja, jippie :dance: Heb er ook weer zin in! Als juf is het ook handig om te kijken :wink: Noud snapt het inderdaad nog niet echt (hij is bijna 4) maar vond vanmiddag de samenvatting wel leuk :slight_smile:

Ow het is heerlijk, deze tijd van het jaar! Wij hebben ook gekeken. Geweldig dat Bert Visscher meedoet! hihihi!!!



Mijn favo is Marc Marie Huybrechts als de sorry-piet… Ik lig werkelijk continue vlak om hem!

Ja, Bert Visscher was leuk! Ik hoop dat we hem nog terugzien.

Ik hoop ook maar dat de sorry piet er dit jaar weer bij is, hij is ook mijn favoriet :mrgreen:

Jaaa, Esmee was op van de zenuwen toen het eindelijk begon :mrgreen:

( en wij zitten stiekem net zo mee te kijken hoor, vinden het ook veel te leuk)



Ik weet al een beetje wat er allemaal gaat gebeuren…zal maar niks verklappen dan hier he :wink:

wij hadden het er net over.

Zojuist gekeken. In de preview was trompetpiet te zien, en das dus Milou’s idool, Adje.

maar ze herkende hem bijna hoor, moest echt even kijken wat dat nou voor raars was op de tv.

En toen kwam vanavond Bert Visscher( dat is een cabaretier waar wij overdag in het weekend wel eens een dvd van opzetten, omdat we dat een goede cabaretier vinden) langs, en die heet dus op het sinterklaasjournaal ineens anders.

Moest Milou weer diep nadenken. Ja dat vind ik dus minder handig.

Als ze die bekende nederlanders nou gewoon hun eigen voornaam geven, is wel zo handig. Er zijn toch al genoeg dingen die ze aan het twijfelen brengen.

Jaaaaa ik heb gekeken. Mét Isabel haha. Het zal haar volgens mij een worst zijn dat die boot nu stil is komen te liggen. En ze zei zelf dat Sinterklaas morgen komt. Hmm… toen heb ik maar een tekening gemaakt met drie hokjes. Na elk nachtje slapen mag ze nu een sticker plakken, dan weet ze precies op welke dag 'ie komt. ALS 'ie komt… want dat wordt toch weer spannend hoor… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja, wij zitten er ook klaar voor, maar vindt het op zo n rottijd uitgezonden worden. Net zoals sesamstraat. Wij gaan dan net eten namelijk… :?