Sinterklaascadeautje voor 7 mnd

Dit jaar gaan we voor het eerst echt aan Sinterklaas doen. Roeland is natuurlijk nog te klein om van het hele gebeuren wat te merken, maar Hadewijch moet wel merken dat hij ook wat krijgt. We hebben alleen geen idee wat leuk kan zijn voor een baby van een maand of 7. Zuslief speelde op die leeftijd het liefst met papier, maar dat is natuurlijk geen optie. Ideeen?

zo’n serie stapelbare bekertjes, liefs ook nog met gaatjes erin. Die dingen zijn bij nano sinds dat ie 6 maanden is tot nu ( 8) ) favoriet! Of iets dat geluid maakt.

zachte blokken, of een boekje

zo’n rammelaar met van die plaknopjes eronder voor op de kinderstoel! Doet het hier aan tafel geweldig! Finn wil heel graag bij ons zitten als we eten terwijl hij dan zelf al gegeten heeft en hij vindt dat ding echt fantastisch!

Mathijsje is dan ook ruim 7 maanden, en hij krijgt van ons een kartonnen glitterboekje over vissen (oceaan) echt heel leuk, en zo’n paal waar van die gekleurde plastick ringen omheen zitten van groot naar klein (ja weet even niet hoe zo’n speelgoedje heet) en ook nog een ballenbad, en een bedrukt shirtje, en van het werk van mijn vriend krijgt hij baby’s eerste laptop van Vtech, maar wij vonden het ook erg moeilijk hoor om wat te vinden voor mathijsje maar met de kadootjes die ik nu heb ben ik blij en weet dan ook wel bijna zeker dat mathijsje ze ook heel erg mooi gaat vinden.

Kijk naar je kindje en kijk wat hij mooi vind, zo heb ik het met mathijsje ook gedaan, de dingen die hij krijgt vind hij mooi.

Ik zou zeggen succes met kiezen, want het is echt heel moielijk.

Leuk besteksetje?

Toen Olivia 7 maanden was, vond ze het altijd leuk om een toren van stapelbare bekers of stapelbare auto’s om te gooien. Ze speelt er nu trouwens nog steeds mee. De stapelbare bekers kwamen van de grote Zweedse woonwinkel en de stapelbare auto’s waren van het bekende speelgoedmerk dat begint met een F.

Wij doen Leonie altijd (nog steeds) een plezier met een boekje, misschien een knisperboekje?

Allemaal bedankt. Die bekertjes en die ringen klinken wel inderdaad leuk. Stoffen zjin er al in huis, eens kijken hoe plastic bevalt. :). Hadeijwch’s bekertjesset is niet meer compleet, dus dat is inderdaad een goed cadeau. Knisperboekjes heeft hij al, HIj raplyed met ons mee, dus dan willen we juist geen afleiding en boekjes doen we bewust niet omdat we iets willen dat echt voor hem is, en niet ook interessant voor grote zus.

Zou een vormenstoof al iets zijn? Degene die we hadden heeft de verhuizing niet doorstaan. Of daar toch beter mee wachten tot de eerste verjaardag?