Sinterklaas surprise maken

Ik zoek een idee voor een Sinterklaas surprise :shifty:



De surprise moet voldoen aan de volgende punten:



A. Simpel te maken ( Ik ben geen creabea )

B. De basis moet een schoenendoos zijn ( Die heb ik namelijk :oops: )

C. Geen vieze inhoud

D. Het moet in het thema “Microscoop” zijn.( Vraag niet waarom :shifty: )



Ik heb alle creasites op internet al gehad, maar niks geschikts kunnen vinden.



Iemand een idee? Of tip?

Ik zou uit papier verschillende microben en virussen (via google afbeeldingen te vinden) ed. uitvergroot uitknippen en een kleurtje geven en er dan een soort kijkdoos van maken.

Dat is althans het eerste wat me te binnen schiet.

Ik heb een keer Spongebob Squarepants gemaakt…



Redelijk simpel, maar heeft niets met microscoop te maken…

Gewoon schoenendoos beplakken (rondom) met allerlei papier.

Armen en benen eraan plakken, cadeau erin.

Ik zou er een eng uitvergroot beest van maken, een huismijt of bedwants of een vlieg ofzo.

Voordat ik je punt D. had gelezen vroeg ik me inderdaad af waarom het iets met een microscoop moest zijn. ( en nogsteeds eigenlijk.) :mrgreen:

Maakt iedereen iets wat daarmee te maken heeft?





euhm… 2 wc rolletjes met zwart papier beplakken, de doos zwart papier erom, wc rolletjes op de doos en klaar is je microscoop. Erg simpel en kost erg weinig tijd.



Of de doos beplakken met wit papier, teken er wat lijntjes op zodat het op een witte laborant jas lijkt. Desnoods wat rondjes/knoopjes erop.

Dan moet je de schoenendoos wel rechtop zetten :wink:

Het cadeau is een microscoopset, en de surprise moet in dezelfde trant zijn dus als het cadeau :mrgreen: :shifty:



Wie vraagt er in godsnaam nou ook een microscoopset :doh: :silenced:

Het heeft niks met jouw onderwerp te maken maar het is wel geinig.



Nog droger is deze:smiley:

Wel crea hoor :shock:



Die meneer is meer crea dan dat ik ooit worden zal vrees ik :?

Op zijn site, die hij wel 100 keer promoot :? , vind je nog meer ideeen…

TOEVALLIG had ik die al bekeken :lol: vóór het filmpje.

Ik zou van de schoenendoos ook een eng beest maken. LEUK om te doen joh!!! met grote ogen (pingpongballetjes) en veel poten!!!



En daarbij zou ik een rond dienblad nemen, daaraan een steel maken (vergrootglas).

Kijk voor knutselmateriaal eens een keer bij de Gamma ofzo. Daar hebben ze veel leuk materiaal wat je eigenlijk niet zou gebruiken als knutselspul, maar veel goedkoper is dan echt knutselmateriaal. :thumbup:

Leuk gedichtje erbij! Klaar!

Ik denk dat ik maar voor het beest ga :think:



Dat wordt knutselen met kneusjes vrees ik

@Anita wrote:





Wie vraagt er in godsnaam nou ook een microscoopset :doh: :silenced:




Uhm…iemand als IK zou zoiets prachtig vinden…sind sik niet meer kan werken, gunde ik dat ik mn eigen microscoop had om eens wat schimmeltjes te zien van dichtbij :oops: :mrgreen:

@mama van anne wrote:

@Anita wrote:




Wie vraagt er in godsnaam nou ook een microscoopset :doh: :silenced:




Uhm…iemand als IK zou zoiets prachtig vinden…sind sik niet meer kan werken, gunde ik dat ik mn eigen microscoop had om eens wat schimmeltjes te zien van dichtbij :oops: :mrgreen:




Hihi, maar niet vragen dan wanneer er een surprise gemaakt moet worden in hetzelfde thema. :angel: :lol:

ooohh leuk filmpje ik moet ook wat maken voor mijn broer

de laatste keer dat ik hem had heb ik het in beton gegoten kon hij de hele avond beitelen :mrgreen:



trouwens die man van het filmpje is dat de broer van ruud :think: :mrgreen:

@lizzy wrote:



trouwens die man van het filmpje is dat de broer van ruud :think: :mrgreen:




Nee joh, dat is Ruud zelf, heb je zijn filmpje met zijn chifon niet gezien dan ?



:mrgreen: