hoi,
ieder jaar wachten we op de boeken zodat de kids er hun verlanglijstje kunnen maken en heel veel aankruisen haha.
maar op een of andere manier zitten we niet in het postgebied vrees ik.
Kun je die boeken niet online aanvragen ?
zoals bart smit en intertoys bijvoorbeeld.
Bij de Intertoys hier liggen ze gewoon in de winkel…
Ja volgens mij kan je ze gewoon in de winkel ophalen hoor.
Wij hebben ze alle 2 alweer binnen en er is ook al een hoop aangekruist hahaha
Mijn schoonzusje heeft het intertoys boek al, omdat haar buurjongen die ronddeelt.
Maar wij wonen drie straten verderop en hebben hem nog niet gekregen via de post (wel van mijn schoonzusje).
Van top1toys komt het boek pas ergens in oktober uit, van de week gevraagd in de winkel en bart smit ligt niet in ons gebied, dus dat zou ik niet weten.
wij krijgen ze niet omdat we een nee/nee sticker hebben en vind het nu wel lekker rustig :lol: .
Mijn moeder bewaart die van hun en rond de intocht komen die boeken bij ons in huis en mag het ‘feest’ gaan beginnen (zal net even voor de intocht zijn, want tot nog toe wilden ze altijd de 1e avond een verlanglijstje in de schoen stoppen… want schoen zetten zegt Sinterklaas elk jaar weer zelf dat dat mag op de 1e avond :mrgreen: ).
Maar we hebben ook weleens eentje opgehaald bij de winkels zelf.
oke dan ga ik binnenkort eens langs de winkels voor boeken.
trouwens op de site van lobbes kan je het boek wel aanvragen is echt een aanrader qua speelgoed
bart smit kwam vorige week, top1toys lag gisteren bij ons op de mat
Intertoys krijgen we hier ook niet, dus ik moet er nog 1tje gaan opsnorren in de winkel
Isa is er uren zoet mee :mrgreen:
Bart Smit boek kun je online aanvragen! Wij kregen laatst een folder en daar stond het op.
Die boeken zijn hier zo populair, dat ik eigenlijk die maar cadeau moet doen met Sinterklaas.
Ik kan geen enkel ander boek bedenken wat ze zo lang bezig houdt :lol:
Bart smit kan ik geen link vinden om het boek aan te vragen.
Wel digitaal bekijken, maar dat is niet zo leuk als het echte boek vind ik.
Volgens mij kan je gewoon een mail naar de Bart Smit sturen en dan krijg je hem toegestuurd.
Hier de Intertoys en de Bart Smit ook al in huis.
Bijna alles is aangekruist, hahahahaaha :lol: :lol: :lol:
Kan zo op de post naar Sinterklaas :thumbup:
Wij hebben ze al 2 weken in huis en de meiden hebben er behoorlijk wat kruisjes in gezet :lol:
De oudste zei: als je dat aankruist dan krijg je dat.
Dus… :mrgreen:
hier zijn ze van de week gekomen
nou ja bij mijn schoonouders die hebben geen sticker op de deur en wij wel
ze zijn erg zoet ermee kunnen uren er in bladeren
De site lobbes heeft ook een boek. Staan ook weer leuke dingen in. Die kan je aanvragen.
Intertoys en Bart Smit is hier al binnen