Sinterklaas Must Haves

Met Sinterklaas voor de deur is weer de hoogste tijd om je Sinterklaas cadeaus uit te zoeken, als je dat nog niet gedaan hebt.



Ik zoek nog leuke cadeautjes om te vragen voor Sinterklaas …

Voor Sophie heb ik al best veel … maar ik zoek ook voor een nichtje van 11 maanden … 2,5 jaar en neefje van 6 jaar.



Wie heeft er leuke ideeën?

Ik zag in de nieuwe folder van de wibra die maandag ingaat al wel leuk spul staan.

***************



EDIT: link verwijderd

hangt een beetje af van wat je te besteden hebt?



voor de feestdagen vind ik gezelschapsspelletjes altijd leuk om te geven. Ze kunnen er direct iets mee! Dvd’tje is ook altijd wel leuk.

Verder inhaken op iets wat ze al hebben en waar ze graag mee spelen? Bijv. een uitbreiding voor het keukentje, uitbreiding van duplo-lego-playmobil-poppendingetjes enz.

@schoen wrote:

Ik zag in de nieuwe folder van de wibra die maandag ingaat al wel leuk spul staan.

****************************






wibra, here we come!

echt leuke dingen!

@Ziet wrote:

@schoen wrote:
Ik zag in de nieuwe folder van de wibra die maandag ingaat al wel leuk spul staan.

************************






wibra, here we come!

echt leuke dingen!




Ja, echt wel! Ik ga ook effe neuzen! :thumbup:

Bij mij werkt die link niet :think:

Dan ga je gewoon naar de wibra en klikt daar op de folder :lol: :lol:

Iemand nog andere leuke ideeen?



Wat geven jullie !

nichtje van 11 maanden … 2,5 jaar en neefje van 6 jaar.

Aan wat voor budget denk je Vic? Een leuk boekje voor je nichtje, lego voor je neefje van 6 (bionecles zijn in mijn klas erg populair), een puzzel of een leuk spelletje (lobbes :wink: :lol: )

Moeilijk Vic.



Voor je nichtje van 2,5 is snijfruit ofzo misschien wel leuk of een serviesje? Puzzel?



11 maanden, hmm little people? Is vanaf 1 jaar dus wat scheelt het 8). Kartonnen boekjes? Iets voor in bad?



Jongen van 6 jaar, geen idee. Mijn neefjes vinden lego erg leuk, maar ook knutselspulletjes zoals sleutelhangers maken vinden zij leuk. Ik heb trouwens zelf een klein setje playmais voor ze gekocht. Misschien is dat nog een idee?



Hebben ze bij Lobbes niks leuks 8)



Succes :-*

Whahaha Maartje :mrgreen: :lol:

:lol: :lol: :lol:

Lobbes al bekeken uiteraard. :lol: :mrgreen:

Maar ik vind het vooral moeilijk voor een jongen van 6 :think:



Snijfruit en brood heeft ze al :thumbup:

Ze heeft een houten winkel … :angel:

Misschien is een serviesje wel een idee ja :thumbup:

lego, magnetics, knex, dino’s misschien. Dat zijn wel hot items in mijn groep 3 :wink:

Vic, ik vind die leeftijd ook moeilijk hoor, maar ik was laatst bij mijn neefjes en nam een leuk spel mee omdat we altijd veel van hun speelgoed enz krijgen. Verder ook twee gratis legodoosjes die bij batterijen zaten. Nou daar waren ze het meest blij mee hè ipv met dat spel :roll: :mrgreen: .

Dusse niet te moeilijk denken, ook 6-jarigen zijn snel tevreden :smiley:

Zal ik ook maar even antwoord geven Vic :-* :lol:





Uuhh dat boerderijtje die je ook voor Sophie heb gekocht :thumbup:



De knikkerbaan uit Lobbes is echt heel erg leuk. Vienna had hem namelijk al gevonden in de kast en kwam vrolijk na benee ermee. Maar echt juigen als de knikker erdoor heen gaat.

Vic, hier krijgt K het spel Scrabble junior. Vorig jaar heeft ze monopoly junior gekregen is ook een succes :thumbup:

Verder krijgt K ook lego maar ik weet niet wat je uitwilt geven. heb anders ook nog wel wat site’s (ook in DB, scheelt verzendkosten) waar ze goedkoper lego en playmobil hebben pb me dan maar, Je moet wel altijd even vergelijken.

Hier krijgen ze van mij ook altijd ieder een gezelschapsspel met sinterklaas R krijgt Party en Co Disney.



Voor de kleintjes is duplo altijd leuk :thumbup: (terwijl ik dit schrijf zitten die meiden van mij met de duplo te spelen :mrgreen: R had gisteren een vriendje te spelen en toen zijn die bakken weer te voorschijn gekomen en blijven staan :mrgreen: )

Jongen van 6, als ik naar Thom kijk, die is gek op Lego, als hij maar kan bouwen. Of Knex, Magnetix. :think:

Playmobile?

De jongen van 6 is niet echt een type voor gezelschapsspellen … bouwen wel :thumbup:

Hij is een actief, wild kindje :lol:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3147339#3147339