ben toch wel benieuwd wie mijn lootje heeft :mrgreen:
Ik ben ook héél erg benieuwd wie mij heeft.
En wat zij voor mij heeft uitgekozen. :inlove:
begint nu wel leuk spannend te worden als ik in dit topic begin te lezen :lol:
ik moet mijn cadeau nog even posten…of misschien heb ik dat al een paar dagen geleden gedaan… wie weet 8)
Volgens mij gaat het helemaal goed komen met al die leuke pakjes !!!
Hier nog niks gezien …
Deze kokmama is een domme doos
want het cadeautje is spoorloos
snel naar de winkel gerend
zodat de kokmama op tijd haar cadeau kan ontvangen
Voor de gokkerts en de raderts kan ik melden dat ook hier het gedicht op tijd af was en het pakketje met de post mee. :dance:
Ik kan aan de hand van het postcode wat bij “afz” vermeld staat al een hoop meiden wegstrepen puur omdat ik weet dat die daar in elk geval niet wonen… blijven er 2 over waarvan ik denk… die zouden het kunnen zijn… spannend!
Mijn pakketje is vandaag gepost, tezamen met vele andere lees ik al, dus dat zegt nog niks natuurlijk.
Had mijn pakketje al vroeg kunnen hebben begreep ik van de post nl chauffeur, maar er bleek een en ander verschoven te zijn waardoor het niet door de bus pastte en ze hebben het dus via de pakketdienst aangeboden… kreeg het dus gisteren binnen… :thumbup:
Vandaag (net als de rest) de boel op de ‘post’ gedaan. Op goed geluk dan maar.
Moet het pakketje nog even afmaken, gedicht uitprinten, maar dit weekend gaat het op de bus :dance: :thumbup:
Ik ga vanavond de laatste hand leggen aan mijn gedicht uitprinten en cadeautje inpakken, en dan kan die morgen op de bus, is toch nog niet te laat?
Vooral het gedicht vind ik wel erg lastig hoor, je wil er toch iets moois van maken en niet op groep 8 niveau.
Maar ik hoop dat mijn lootje het kan waarderen.
Hier trouwens nog niets van een pakje gezien, maar we hebben nog wel even de tijd dus geen zorgen.
:-*
Hier gaat het morgen op de post!! :inlove:
Mijn zoontje heeft het voor me in de brievenbus gegooid!! :inlove:
Begin nu wel nieuwsgierig te worden hoor! Ben benieuwd wanneer ik mijn pakje krijg!
mijn kadootje is vanmiddag op de post gegaan. Ben heel benieuwd naar de reactie
hier alles ook klaar… nog ff gedicht op papier schrijven (helaas geen printer in huis) en dan morgen op de pakketpost
Kom even snel melden dat ik mijn pakje binnen gekregen heb. Wat ontzettend leuk ingepakt zeg :inlove:
Ik ben niet zo creatief geweest, sorry :shifty:
Misschien een lijstje maken met wie zijn kado al heeft ontvangen?
Gewoon even copy-paste met je naam erbij als je hem hebt .
Mam van 2
Mamv2
GhanaGirl
ontvangen!!
Mamv2
GhanaGirl
San 27
ontvangen!!
Mijn pakje vanmorgen binnengekregen :mrgreen:
Mijn sint pakje gaat uiterlijk maandagmorgen met de post mee :mrgreen: